On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013
On-line communication of The Office of the Government of The Czech Republic in the years 2012 and 2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72038Identifikátory
SIS: 138831
Katalog UK: 990020065380106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [18957]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
15. 6. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
on-line komunikace, Úřad vlády ČR, politická komunikace, institucionální komunikace, strategie on-line komunikace, webová stránka, sociální sítě, Facebook, TwitterKlíčová slova (anglicky)
digital communication, Office of the Government of the Czech Republic, political communication, digital marketing strategy, website, social media, Facebook, TwitterBakalářská práce "On-line komunikace Úřadu vlády České republiky v letech 2012 a 2013" se zabývá deskriptivní analýzou specifické oblasti marketingové komunikace veřejné instituce. Předkládá teoretické vymezení institucionální a politické komunikace, následně popisuje její specifika. Práce dále zasazuje on-line komunikaci do širšího kontextu masových médií a specifikuje její základní nástroje, přičemž důraz klade na nové formáty komunikace - sociální sítě. Rovina strategie on-line komunikace slouží k definování správného přístupu ke komunikaci v digitálním prostředí. Součástí práce je také deskriptivní analýza vymezených on-line komunikačních kanálů Úřadu vlády ČR (webové stránky, Facebook stránka, Twitter kanál), které jsou zkoumány z hlediska frekvence komunikace, obsahové struktury a formátů publikovaných sdělení. V závěru práce je provedeno porovnání a zhodnocení, které popisuje přístup, jejž Úřad vlády ČR pro on-line komunikaci zvolil.
This bachelor thesis "Digital communication of Office of the Government of the Czech Republic in 2012 and 2013" wants to describe and analyse one specific part of marketing communications of a public institution. Author provides outline and specifics of political communication. The next part of the thesis describes digital communication as an integral part of mass media communication and also brings basic digital channels overview with focus on social media. The theory of strategic digital marketing communication defines the ideal approach for digital communication of any brand or product. Last part of the thesis focuses on the descriptive analysis of real digital communication of Office of the Government of the Czech Republic via the main digital channels such as websites, Facebook Page and Twitter channel. Author describes frequency of posting, content structure and type of content. The conclusion of this work brings comparison of the theory outputs and real digital communication research and tries to find out, if digital communication of the main Czech institution was correctly and successfuly done.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Facing new challenges of digitalization in internal communications
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOIltis, Martin Erik (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 23. 1. 2017(abstrakt) Jak komunikují komerční organizace směrem k zaměstnancům v době digitalizace? A daří se jim naplňovat specifické potřeby svých zaměstnanců? Tato práce se pokouší zmapovat interní komunikaci jakožto komplexní ... -
Strategická komunikace veřejných politik na příkladu Milostivého léta
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMarek, Michal (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 13. 9. 2023Public policy communication is a discipline that has not yet been explored much, and this thesis has chosen to examine it through the example of the government's Milostivé léto debt relief. This was a response to the ... -
Strategie vnitropodnikové komunikace
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVávra, Vojtěch (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 14. 6. 2018The bachelor thesis Strategy of Company Internal Communication deals with the communication inside a company. First, the thesis gets together existing definitions of company internal communication and tries to make a ...