Zobrazit minimální záznam

Development of reading skills by motivational activities - using tablets
dc.contributor.advisorWildová, Radka
dc.creatorKošař, Jan
dc.date.accessioned2017-05-27T16:58:26Z
dc.date.available2017-05-27T16:58:26Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/71691
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na rozvoj čtenářských dovedností ve výuce českého jazyka na prvním stupni ZŠ s využitím motivačního vlivu moderních technologií. Práce se věnuje především možnostem využití tabletů, jakožto nejmodernější technologii, která se aktuálně začíná využívat ve třídách ZŠ. V teoretické části se věnuji pojmům čtenářská dovednost, čtenářská gramotnost, motivace a motivační aktivity. Uvádím metody výuky čtení a popisuji jednotlivé moderní technologie využívané při výuce. Cílem mé práce je ukázat, jakým způsobem se tablety mohou ve výuce používat. Součástí praktické části je sborník nejvhodnějších aplikací využitelných pro rozvoj čtenářských dovedností. Dále popisem ukázkových hodin využívajících tablety představuji, jak práce ve třídě s nimi vypadá a provádím porovnání s hodinou, která k práci moderní technologie nepoužívá. Práci obohacuji názory a zkušenostmi žáků a učitelů, kteří již ve třídě pomocí tabletů pracují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation focuses on development of reading skills in teaching Czech language on the first grade of elementary schools with application of motivation effect of modern technologies. The thesis focuses mainly on usage of tablets as the latest technology, which currently begins to be used in classes of the elementary schools. In the theoretical part, I apply terms such as reading skill, reading literacy, motivation, and motivate activities. I present methods for teaching reading and describe individual modern technologies that are used in teaching. The goal of this dissertation is to show by what manners may be the tablets applied in the teaching. One section of the practical part is a collection of applications that can be used for development of reading skills. Furthermore, I introduce how the work looks in a class with the tablets by description of sample lessons and I compare it with the work which does not use the modern technologies. I also add opinions and experience of students and teachers who are already working with tablets in classes. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprimární vzdělávánícs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectžák mladšího školního věkucs_CZ
dc.titleRozvoj čtenářských dovedností pomocí motivačních aktivit - s využitím tabletůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId121192
dc.title.translatedDevelopment of reading skills by motivational activities - using tabletsen_US
dc.contributor.refereeKropáčková, Jana
dc.identifier.aleph001852518
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na rozvoj čtenářských dovedností ve výuce českého jazyka na prvním stupni ZŠ s využitím motivačního vlivu moderních technologií. Práce se věnuje především možnostem využití tabletů, jakožto nejmodernější technologii, která se aktuálně začíná využívat ve třídách ZŠ. V teoretické části se věnuji pojmům čtenářská dovednost, čtenářská gramotnost, motivace a motivační aktivity. Uvádím metody výuky čtení a popisuji jednotlivé moderní technologie využívané při výuce. Cílem mé práce je ukázat, jakým způsobem se tablety mohou ve výuce používat. Součástí praktické části je sborník nejvhodnějších aplikací využitelných pro rozvoj čtenářských dovedností. Dále popisem ukázkových hodin využívajících tablety představuji, jak práce ve třídě s nimi vypadá a provádím porovnání s hodinou, která k práci moderní technologie nepoužívá. Práci obohacuji názory a zkušenostmi žáků a učitelů, kteří již ve třídě pomocí tabletů pracují. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation focuses on development of reading skills in teaching Czech language on the first grade of elementary schools with application of motivation effect of modern technologies. The thesis focuses mainly on usage of tablets as the latest technology, which currently begins to be used in classes of the elementary schools. In the theoretical part, I apply terms such as reading skill, reading literacy, motivation, and motivate activities. I present methods for teaching reading and describe individual modern technologies that are used in teaching. The goal of this dissertation is to show by what manners may be the tablets applied in the teaching. One section of the practical part is a collection of applications that can be used for development of reading skills. Furthermore, I introduce how the work looks in a class with the tablets by description of sample lessons and I compare it with the work which does not use the modern technologies. I also add opinions and experience of students and teachers who are already working with tablets in classes. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018525180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV