Zobrazit minimální záznam

Presentation of libraries in media and media representation of librarians
dc.contributor.advisorLandová, Hana
dc.creatorNováková, Gabriela
dc.date.accessioned2020-08-27T08:51:01Z
dc.date.available2020-08-27T08:51:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/61501
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to analyze the media image of libraries and librarians in the years 2007-2011. The first part describes the theoretical knowledge of marketing and promotional tools used in libraries, with a particular focus on media tools. The second part is followed by a practical part, which monitors the application of these tools and the results of their action with regard to the public. Theoretical knowledge based ideas Philip Kotler were supplemented with a practical knowledge gained from the media analysis of the years 2007-2011, whose data were obtained from the database Anopress. Mapping the current marketing situation in the media library for a chance to innovate their marketing practices and to attract to the library and more satisfied users.en_US
dc.description.abstractCílem předkládané diplomové práce je popsat současný stav propagace v knihovnách a analyzovat jejich mediální obraz a obraz knihovníků v letech 2007-2011. První část zachycuje teoretické poznatky o marketingových a propagačních nástrojích používaných v knihovnách, se zvláštním zaměřením na mediální nástroje. Druhá část pak navazuje praktickou částí, která sleduje aplikaci popsaných nástrojů a výsledky jejich působení vzhledem k veřejnosti. Teoretické poznatky podložené zvláště myšlenkami Philipa Kotlera byly doplněny praktickými poznatky získanými z mediální analýzy z let 2007-2011, jejíž data byla získána z databáze Anopress. Zmapování současné marketingové situace v oblasti médií pro knihovny představuje možnost, jak inovovat svoje marketingové postupy a přilákat do knihovny více spokojených uživatelů.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectlibrarianshipen_US
dc.subjectlibrariesen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectmedia relationsen_US
dc.subjectmedia analysisen_US
dc.subjectknihovnictvícs_CZ
dc.subjectknihovnycs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmedia relationscs_CZ
dc.subjectmediální analýzacs_CZ
dc.titlePrezentace a obraz knihoven v médiích, mediální obraz knihovníka/knihovnicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2013
dcterms.dateAccepted2013-05-27
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId106149
dc.title.translatedPresentation of libraries in media and media representation of librariansen_US
dc.contributor.refereeDrobíková, Barbora
dc.identifier.aleph001595403
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem předkládané diplomové práce je popsat současný stav propagace v knihovnách a analyzovat jejich mediální obraz a obraz knihovníků v letech 2007-2011. První část zachycuje teoretické poznatky o marketingových a propagačních nástrojích používaných v knihovnách, se zvláštním zaměřením na mediální nástroje. Druhá část pak navazuje praktickou částí, která sleduje aplikaci popsaných nástrojů a výsledky jejich působení vzhledem k veřejnosti. Teoretické poznatky podložené zvláště myšlenkami Philipa Kotlera byly doplněny praktickými poznatky získanými z mediální analýzy z let 2007-2011, jejíž data byla získána z databáze Anopress. Zmapování současné marketingové situace v oblasti médií pro knihovny představuje možnost, jak inovovat svoje marketingové postupy a přilákat do knihovny více spokojených uživatelů.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to analyze the media image of libraries and librarians in the years 2007-2011. The first part describes the theoretical knowledge of marketing and promotional tools used in libraries, with a particular focus on media tools. The second part is followed by a practical part, which monitors the application of these tools and the results of their action with regard to the public. Theoretical knowledge based ideas Philip Kotler were supplemented with a practical knowledge gained from the media analysis of the years 2007-2011, whose data were obtained from the database Anopress. Mapping the current marketing situation in the media library for a chance to innovate their marketing practices and to attract to the library and more satisfied users.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990015954030106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV