dc.contributor.advisor | Klenková, Jiřina | |
dc.creator | Šafářová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-05-16T17:00:57Z | |
dc.date.available | 2017-05-16T17:00:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/57772 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. cz | cs_CZ |
dc.description.abstract | In my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express themselves and what the individual impact is on the child, whether the child is aware of this disorder and how. Furthermore, I will focus on speech therapy intervention, focus on the way how these children are being treated in nursery schools. Whether the schools have their own speech therapist or if the teachers leave the responsibility of treating this disorder simply to the parents. It also analyze the situation in the first half year of the first class of the primary school. Whether NKS (communication disorder) has the same occurrence or a decrease is rather noticeable. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cs_CZ |
dc.subject | dítě předškolního věku | cs_CZ |
dc.subject | dítě školního věku | cs_CZ |
dc.subject | poruchy řeči | cs_CZ |
dc.subject | logopedická intervence | cs_CZ |
dc.subject | communication disorder | en_US |
dc.subject | pre-school aged children | en_US |
dc.subject | primary school children | en_US |
dc.subject | speech disorders | en_US |
dc.subject | speech therapy intervention | en_US |
dc.title | Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního a mladšího školního věku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-01-13 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 121942 | |
dc.title.translated | Occurrence of communication disabilities of children between the ages of three to seven years old. | en_US |
dc.contributor.referee | Durdilová, Lucie | |
dc.identifier.aleph | 001675443 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Ve své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. cz | cs_CZ |
uk.abstract.en | In my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express themselves and what the individual impact is on the child, whether the child is aware of this disorder and how. Furthermore, I will focus on speech therapy intervention, focus on the way how these children are being treated in nursery schools. Whether the schools have their own speech therapist or if the teachers leave the responsibility of treating this disorder simply to the parents. It also analyze the situation in the first half year of the first class of the primary school. Whether NKS (communication disorder) has the same occurrence or a decrease is rather noticeable. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990016754430106986 | |