Zobrazit minimální záznam

Occurrence of communication disabilities of children between the ages of three to seven years old.
dc.contributor.advisorKlenková, Jiřina
dc.creatorŠafářová, Jana
dc.date.accessioned2017-05-16T17:00:57Z
dc.date.available2017-05-16T17:00:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/57772
dc.description.abstractVe své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. czcs_CZ
dc.description.abstractIn my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express themselves and what the individual impact is on the child, whether the child is aware of this disorder and how. Furthermore, I will focus on speech therapy intervention, focus on the way how these children are being treated in nursery schools. Whether the schools have their own speech therapist or if the teachers leave the responsibility of treating this disorder simply to the parents. It also analyze the situation in the first half year of the first class of the primary school. Whether NKS (communication disorder) has the same occurrence or a decrease is rather noticeable.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcs_CZ
dc.subjectdítě předškolního věkucs_CZ
dc.subjectdítě školního věkucs_CZ
dc.subjectporuchy řečics_CZ
dc.subjectlogopedická intervencecs_CZ
dc.subjectcommunication disorderen_US
dc.subjectpre-school aged childrenen_US
dc.subjectprimary school childrenen_US
dc.subjectspeech disordersen_US
dc.subjectspeech therapy interventionen_US
dc.titleNarušená komunikační schopnost u dětí předškolního a mladšího školního věkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-01-13
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId121942
dc.title.translatedOccurrence of communication disabilities of children between the ages of three to seven years old.en_US
dc.contributor.refereeDurdilová, Lucie
dc.identifier.aleph001675443
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Pedagogyen_US
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.programSpecial Pedagogyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Pedagogyen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Pedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVe své bakalá ské práci se zam uji na výskyt narušené komunika ní schopnosti u d tí edškolního v ku. Zajímají m poruchy i, které se b žn vyskytují v této v kové kategorii. Jednotlivé poruchy popisuji - jak se projevují a jaký mají individuální dopad na dít . Zda samo tuto vadu vnímá a jakým zp sobem. Dále se v nuji i logopedické intervenci, zam uji se na to, jakým zp sobem v mate ských školách s t mito d tmi pracují. Zda mají školy vlastního logopeda nebo zodpov dnost nápravy nechávají pedagogové pouze na rodi ích. Též mapuji situaci u d tí v prvním pololetí 1. t . ZŠ zda NKS má stejný výskyt i je patrný spíše úbytek. C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange.cz C lick to buy N O W ! PDF-Xchange w w w.pdfxchange. czcs_CZ
uk.abstract.enIn my exam I focus on the occurrence of NKS (communication disorder) in pre-school aged children. I am interested in speech disorders that commonly occur in this age group. Individual disorders describe - how they express themselves and what the individual impact is on the child, whether the child is aware of this disorder and how. Furthermore, I will focus on speech therapy intervention, focus on the way how these children are being treated in nursery schools. Whether the schools have their own speech therapist or if the teachers leave the responsibility of treating this disorder simply to the parents. It also analyze the situation in the first half year of the first class of the primary school. Whether NKS (communication disorder) has the same occurrence or a decrease is rather noticeable.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990016754430106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV