dc.contributor.advisor | Kučírek, Jiří | |
dc.creator | Komžáková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2017-05-08T21:09:43Z | |
dc.date.available | 2017-05-08T21:09:43Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/51377 | |
dc.description.abstract | NÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Škola | cs_CZ |
dc.description.abstract | TITLE: Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher ABSTRACT: Communication between the pupil in the period of adolescence and his teacher is mainly influenced by pupil's fase of development and specific features of school environment. The assumption of consensual communication is to know these types of influence and to choose our modes of behaviour accordingly. Interviews with adolescent pupil's proofed the theory mainly that the pupil's need rules and boundaries which the adults should observe consistently and they should let step by step the adolescents make the decisions and allow them to be independent. KEYWORDS: Consensus Communication Adolescence School | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | konsensus | cs_CZ |
dc.subject | komunikace | cs_CZ |
dc.subject | puberta | cs_CZ |
dc.subject | škola | cs_CZ |
dc.subject | consensus | en_US |
dc.subject | communication | en_US |
dc.subject | adolescence | en_US |
dc.subject | school | en_US |
dc.title | Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2011 | |
dcterms.dateAccepted | 2011-09-08 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 97960 | |
dc.title.translated | Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher | en_US |
dc.contributor.referee | Linková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 001400467 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Mathematics Oriented at Education - Health Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Matematika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Matematika se zaměřením na vzdělávání - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Mathematics Oriented at Education - Health Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | NÁZEV: Předpoklady konsensuální komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem ABSTRAKT: Komunikace mezi žákem v pubertě a jeho učitelem je ovlivněna především vývojovým obdobím žáka a specifiky školního prostředí. Předpokladem konsensuální komunikace je znát tyto vlivy a zvolit podle toho metody jednání. Rozhovory s žáky v pubertě potvrdily teorii především v potřebě pravidel a hranic, od kterých dospělý nemá ustupovat a také v potřebě postupně přenechávat rozhodování a samostatnost na dospívajících. KLÍČOVÁ SLOVA: Konsensus Komunikace Puberta Škola | cs_CZ |
uk.abstract.en | TITLE: Assumptions of consensual communication between pupil in puberty and his teacher ABSTRACT: Communication between the pupil in the period of adolescence and his teacher is mainly influenced by pupil's fase of development and specific features of school environment. The assumption of consensual communication is to know these types of influence and to choose our modes of behaviour accordingly. Interviews with adolescent pupil's proofed the theory mainly that the pupil's need rules and boundaries which the adults should observe consistently and they should let step by step the adolescents make the decisions and allow them to be independent. KEYWORDS: Consensus Communication Adolescence School | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014004670106986 | |