Zobrazit minimální záznam

Psychological issues of studies abroad subjective experience of living abroad of the Erasmus program students
dc.contributor.advisorMorgensternová, Monika
dc.creatorDokulilová, Denisa
dc.date.accessioned2017-03-27T12:32:03Z
dc.date.available2017-03-27T12:32:03Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4618
dc.description.abstractThe study presents a psychological view of studies abroad. W e investigated topics such as motivation to study abroad, adaptation and re-adaptation, self-concept changes, changes in partnership and family relations, and especially subjectively perceived changes in attitudes, value orientation and prejudices. We focus on students of the Charles University of Prague, who had been studying abroad (program Erasmus) in the academic year 2003/2004. We use qualitative methodology of research - semi structured interview and technique of unfinished sentences. Our objective was to find some practical conclusions that could be used for preparation of people who plan to study abroad.en_US
dc.description.abstractJako téma naší diplomové práce Jsme SI zvolili psychologickou problematiku zahraničního studijního pobytu. V několika posledních letech se začíná stávat takřka normou, že studenti, popř. absolventi se vydávají do zahraničí s cílem naučit se cizí jazyk a získat nové zkušenosti. V rámci univerzit existuje mnoho nabídek, které umožňují vyjet jejich studentům do zahraničí studovat svůj obor. V současné době se tato nabídka stále více rozšiřuje, což má za následek, že stále více studentů možnost studia v zahraničí zvažuje a nakonec i využije.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePsychologická problematika zahraničního studijního pobytu. Subjektivní prožívání vlivu pobytu v zahraničí u studentů programu Erasmuscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId26747
dc.title.translatedPsychological issues of studies abroad subjective experience of living abroad of the Erasmus program studentsen_US
dc.contributor.refereeŠípek, Jiří
dc.identifier.aleph000736281
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csJako téma naší diplomové práce Jsme SI zvolili psychologickou problematiku zahraničního studijního pobytu. V několika posledních letech se začíná stávat takřka normou, že studenti, popř. absolventi se vydávají do zahraničí s cílem naučit se cizí jazyk a získat nové zkušenosti. V rámci univerzit existuje mnoho nabídek, které umožňují vyjet jejich studentům do zahraničí studovat svůj obor. V současné době se tato nabídka stále více rozšiřuje, což má za následek, že stále více studentů možnost studia v zahraničí zvažuje a nakonec i využije.cs_CZ
uk.abstract.enThe study presents a psychological view of studies abroad. W e investigated topics such as motivation to study abroad, adaptation and re-adaptation, self-concept changes, changes in partnership and family relations, and especially subjectively perceived changes in attitudes, value orientation and prejudices. We focus on students of the Charles University of Prague, who had been studying abroad (program Erasmus) in the academic year 2003/2004. We use qualitative methodology of research - semi structured interview and technique of unfinished sentences. Our objective was to find some practical conclusions that could be used for preparation of people who plan to study abroad.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990007362810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV