Zobrazit minimální záznam

Daily deal sites as a new marketing tool in the internet environment
dc.contributor.advisorVlček, Josef
dc.creatorStaňková, Hana
dc.date.accessioned2017-05-07T19:31:51Z
dc.date.available2017-05-07T19:31:51Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45942
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalitacs_CZ
dc.description.abstractThis work deals with the new phenomenon of daily deal sites in the Czech Republic. The work is divided into three chapters. The first chapter focuses on the internet environment into which the first successful daily deal sites began penetrace in 2010. It continues in an extensive chapter, where is described the basic characteristic of the daily deal sites. Further, there is analyzed marketing of daily deal sites and at the end of this section there are mapped advantages, disadvantages and dangers that daily deal sites can bring about to sellers and customers. The final chapter of this work is own research among customers of daily deal sites. The research is based on previous chapters and its aim is analysis of research problems focusing on selected dangers of daily deal sites. At the end of this part, results of research are compared with the previous chapter and also there are presented some recommendations. Keywords Daily deal sites, internet marketing, price, customer loyaltyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectSlevové serverycs_CZ
dc.subjectinternetový marketingcs_CZ
dc.subjectcenacs_CZ
dc.subjectzákaznická loajalitacs_CZ
dc.subjectDaily deal sitesen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectcustomer loyaltyen_US
dc.titleSlevové servery jako nový marketingový nástroj v internetovém prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-19
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId108918
dc.title.translatedDaily deal sites as a new marketing tool in the internet environmenten_US
dc.contributor.refereeSieber, Martina
dc.identifier.aleph001485149
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalitacs_CZ
uk.abstract.enThis work deals with the new phenomenon of daily deal sites in the Czech Republic. The work is divided into three chapters. The first chapter focuses on the internet environment into which the first successful daily deal sites began penetrace in 2010. It continues in an extensive chapter, where is described the basic characteristic of the daily deal sites. Further, there is analyzed marketing of daily deal sites and at the end of this section there are mapped advantages, disadvantages and dangers that daily deal sites can bring about to sellers and customers. The final chapter of this work is own research among customers of daily deal sites. The research is based on previous chapters and its aim is analysis of research problems focusing on selected dangers of daily deal sites. At the end of this part, results of research are compared with the previous chapter and also there are presented some recommendations. Keywords Daily deal sites, internet marketing, price, customer loyaltyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990014851490106986


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV