Slevové servery jako nový marketingový nástroj v internetovém prostředí
Daily deal sites as a new marketing tool in the internet environment
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45942Identifikátory
SIS: 108918
Kolekce
- Kvalifikační práce [23977]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sieber, Martina
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
19. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalitaKlíčová slova (anglicky)
Daily deal sites, internet marketing, price, customer loyaltyTato bakalářská práce pojednává o novém fenoménu slevových serverů v České republice. Práce je rozdělena na tři kapitoly. První kapitola je zaměřena na internetový prostor, do kterého začaly v roce 2010 pronikat první úspěšné slevové servery. Na to navazuje rozsáhlá kapitola, ve které jsou popsány základní charakteristiky slevových serverů. Dále je analyzován marketing slevových serverů a na konci této části jsou zmapovány jednotlivé výhody, nevýhody a nástrahy, které mohou slevové servery přinášet prodejcům i zákazníkům. Poslední kapitolou práce je vlastní výzkum mezi zákazníky slevových serverů. Výzkum navazuje na předešlé kapitoly a jeho cílem je rozbor výzkumných problémů se zaměřením na vybrané nástrahy. Na konci této části jsou výsledky výzkumu porovnány s předešlou kapitolou a jsou předložena další doporučení. Klíčová slova Slevové servery, internetový marketing, cena, zákaznická loajalita
This work deals with the new phenomenon of daily deal sites in the Czech Republic. The work is divided into three chapters. The first chapter focuses on the internet environment into which the first successful daily deal sites began penetrace in 2010. It continues in an extensive chapter, where is described the basic characteristic of the daily deal sites. Further, there is analyzed marketing of daily deal sites and at the end of this section there are mapped advantages, disadvantages and dangers that daily deal sites can bring about to sellers and customers. The final chapter of this work is own research among customers of daily deal sites. The research is based on previous chapters and its aim is analysis of research problems focusing on selected dangers of daily deal sites. At the end of this part, results of research are compared with the previous chapter and also there are presented some recommendations. Keywords Daily deal sites, internet marketing, price, customer loyalty