Zobrazit minimální záznam

Superlearning
dc.contributor.advisorŠerák, Michal
dc.creatorNováková, Petra
dc.date.accessioned2017-05-07T18:15:59Z
dc.date.available2017-05-07T18:15:59Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/45627
dc.description.abstractTato odborná práce je věnována tématu superlearning. Jejími hlavními cíli jsou přehledné a smysluplné ucelení dosavadního vědění v dané oblasti a zprostředkování informací o využití superlearningu ve výuce cizích jazyků v České republice. Práce je složena ze čtyř hlavních kapitol. Superlearning bývá velice často zařazován mezi didaktické metody, jimž je věnována první kapitola. Jedná se však o netradiční didaktický systém, což je řečeno a vysvětleno v kapitole druhé. Jejími součástmi jsou taktéž osvětlení vztahu se sugestopedií a popis jejich společných principů. Předposlední kapitola se skládá ze tří částí - první patří fázím skupinové superlearningové výuky, druhá superlearningu jakožto způsobu samostudia a třetí pak metodě pro výuku cizích jazyků s názvem DME, v níž jsou využívány účinné prvky superlearningu. Tématem čtvrté kapitoly je superlearning ve výuce cizích jazyků v české praxi. Klíčová slova: superlearning, sugestopedie, didaktická metoda, didaktický systém, vyučování, učení, vzdělávánícs_CZ
dc.description.abstractThis specialized thesis is dedicated to the subject of superlearning. Its main objectives are clearly organized and meaningful completion of the present knowing of the given question and mediation of information about use of superlearning in language teaching in The Czech Republic. The thesis is composed of four main chapters. Superlearning is very often ranked among the didactic methods. The first chapter is dedicated to them. But superlearning is the special didactic system, it is said and explained in the second chapter. Its parts are also clarifying of relation with suggestopaedia and description of their common principles. The penultimate chapter is composed of three parts - the first one belongs to the phases of the group tuition of superlearning, the second one to superlearning as a way of self education and the third one to the method of language teaching called DME, which exploits the effective tenets of superlearning. The subject of the fourth chapter is superlearning in language teaching in Czech practice. Key words: superlearning, suggestopaedia, didactic method, didactic system, teaching, learning, educationen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectsuperlearningcs_CZ
dc.subjectsugestopediecs_CZ
dc.subjectvyučovánícs_CZ
dc.subjectučenícs_CZ
dc.subjectvýuková metodacs_CZ
dc.subjectsuperlearningen_US
dc.subjectsuggestopaediaen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectlearningen_US
dc.subjectteaching methoden_US
dc.titleSuperlearningcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-06-27
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId107324
dc.title.translatedSuperlearningen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Martin
dc.identifier.aleph001558837
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato odborná práce je věnována tématu superlearning. Jejími hlavními cíli jsou přehledné a smysluplné ucelení dosavadního vědění v dané oblasti a zprostředkování informací o využití superlearningu ve výuce cizích jazyků v České republice. Práce je složena ze čtyř hlavních kapitol. Superlearning bývá velice často zařazován mezi didaktické metody, jimž je věnována první kapitola. Jedná se však o netradiční didaktický systém, což je řečeno a vysvětleno v kapitole druhé. Jejími součástmi jsou taktéž osvětlení vztahu se sugestopedií a popis jejich společných principů. Předposlední kapitola se skládá ze tří částí - první patří fázím skupinové superlearningové výuky, druhá superlearningu jakožto způsobu samostudia a třetí pak metodě pro výuku cizích jazyků s názvem DME, v níž jsou využívány účinné prvky superlearningu. Tématem čtvrté kapitoly je superlearning ve výuce cizích jazyků v české praxi. Klíčová slova: superlearning, sugestopedie, didaktická metoda, didaktický systém, vyučování, učení, vzdělávánícs_CZ
uk.abstract.enThis specialized thesis is dedicated to the subject of superlearning. Its main objectives are clearly organized and meaningful completion of the present knowing of the given question and mediation of information about use of superlearning in language teaching in The Czech Republic. The thesis is composed of four main chapters. Superlearning is very often ranked among the didactic methods. The first chapter is dedicated to them. But superlearning is the special didactic system, it is said and explained in the second chapter. Its parts are also clarifying of relation with suggestopaedia and description of their common principles. The penultimate chapter is composed of three parts - the first one belongs to the phases of the group tuition of superlearning, the second one to superlearning as a way of self education and the third one to the method of language teaching called DME, which exploits the effective tenets of superlearning. The subject of the fourth chapter is superlearning in language teaching in Czech practice. Key words: superlearning, suggestopaedia, didactic method, didactic system, teaching, learning, educationen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990015588370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV