Zobrazit minimální záznam

Health and Relationship Aspects of School Physical Education.
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorFriedbergerová, Lenka
dc.date.accessioned2017-03-27T11:23:03Z
dc.date.available2017-03-27T11:23:03Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/4282
dc.description.abstractNázev práce: Zdravotní a vztahové aspekty školní tělesné výchovy Cíle práce: Hlavním problémem, kterým se zabývá diplomová práce, Je otázka zdravotního a vztahového přístupu žákyň základních škol ke školní tělesné výchově (TV) ve dvou odlišně provedených hodinách - habituální (tradiční) a progresivní (kreativní). Habituální hodina je vedená tak, jak jsou žákyně a vyučující zvyklí, do progresivní hodiny se vyučující snaží začlenit netradiční prvky (volný výběr činnosti z více nabízených možností, samostatná volba obtížnosti cvičení, větší sebediagnostika i hodnocení dívek navzájem, ...). Metodologie: Sledovaným souborem je 487 žákyň 4.- 9.tříd základních škol v Praze, které jsme pro potřeby diplomové práce rozřadili do dvou skupin - 4. - 6. třída (207 žákyň) a 7. - 9. třída (280 žákyň). Po absolvování každé hodiny TV z dvojice hodin habituální - progresivní, vyplňovaly dívky dotazník, který obsahuje otázky vztahující se ke zdravotní a vztahové dimenzi. Následným zpracováním odpovědí jsme vytvořili tabulky v programu MS Word a došli jsme k následujícím výsledkům. Výsledky: Celkové ocenění obou dimenzí (vztahové i zdravotní) žákyněmi 4. - 6. i 7. - 9. tříd vyšlo stejně, nebo hůře v kreativní hodině v porovnání s hodinou habituální. Výjimkou je hodnocení vztahové dimenze kreativní hodiny starší...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleZdravotní a vztahové aspekty školní tělesné výchovycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-09
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29182
dc.title.translatedHealth and Relationship Aspects of School Physical Education.en_US
dc.contributor.refereePiskáčková, Anna
dc.identifier.aleph000920166
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografieen_US
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografiecs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - geografieen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Zdravotní a vztahové aspekty školní tělesné výchovy Cíle práce: Hlavním problémem, kterým se zabývá diplomová práce, Je otázka zdravotního a vztahového přístupu žákyň základních škol ke školní tělesné výchově (TV) ve dvou odlišně provedených hodinách - habituální (tradiční) a progresivní (kreativní). Habituální hodina je vedená tak, jak jsou žákyně a vyučující zvyklí, do progresivní hodiny se vyučující snaží začlenit netradiční prvky (volný výběr činnosti z více nabízených možností, samostatná volba obtížnosti cvičení, větší sebediagnostika i hodnocení dívek navzájem, ...). Metodologie: Sledovaným souborem je 487 žákyň 4.- 9.tříd základních škol v Praze, které jsme pro potřeby diplomové práce rozřadili do dvou skupin - 4. - 6. třída (207 žákyň) a 7. - 9. třída (280 žákyň). Po absolvování každé hodiny TV z dvojice hodin habituální - progresivní, vyplňovaly dívky dotazník, který obsahuje otázky vztahující se ke zdravotní a vztahové dimenzi. Následným zpracováním odpovědí jsme vytvořili tabulky v programu MS Word a došli jsme k následujícím výsledkům. Výsledky: Celkové ocenění obou dimenzí (vztahové i zdravotní) žákyněmi 4. - 6. i 7. - 9. tříd vyšlo stejně, nebo hůře v kreativní hodině v porovnání s hodinou habituální. Výjimkou je hodnocení vztahové dimenze kreativní hodiny starší...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990009201660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV