Zobrazit minimální záznam

Public relations in leisure facilities
dc.contributor.advisorPechová, Blanka
dc.creatorMüllerová, Kamila
dc.date.accessioned2017-05-06T20:51:58Z
dc.date.available2017-05-06T20:51:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40568
dc.description.abstractNÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....cs_CZ
dc.description.abstractTITLE: Public Relations in Leisure Time Centres AUTHOR: Kamila Müllerová DEPARTMENT: Centrum školského managementu SUPERVISOR: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRACT: This bachelor thesis is aimed at finding public relations concept for leisure time centres which can be subsequently implemented by particular leisure time centre management in their own regional public relations policy. The thesis considers public relations an important tool for a successful run of a leisure time centre within the marketplace of leisure time activities and services. There are three distinctive parts of the thesis; theoretical, research and practical one. The objective of the theoretical part is to introduce the institution of the leisure time centre in general and define the main aspects of public relations subject matter. The basis for this part became findings from available literature and other sources regarding public and media relations cited as follows. The research part builds on analysis of the state, run and the true practice of PR in leisure time centres. The instrument of the research was a web-site questionnaire. The conclusion of this part serves as one of the bases for the final outcomes of the thesis. The subject of investigation became leisure time centres located in the Czech Republic. The practical part of the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpublic relationscs_CZ
dc.subjectmedia relationscs_CZ
dc.subjectveřejné míněnícs_CZ
dc.subjectcílové skupinycs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectfiremní identitacs_CZ
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectmedia relationsen_US
dc.subjectpublic opinionen_US
dc.subjecttarget groupsen_US
dc.subjectimageen_US
dc.subjectcorporate identityen_US
dc.titlePublic relations ve střediscích volného časucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-14
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId90005
dc.title.translatedPublic relations in leisure facilitiesen_US
dc.contributor.refereeTrunda, Jiří
dc.identifier.aleph001503369
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNÁZEV: Public relations ve střediscích volného času AUTOR: Kamila Müllerová KATEDRA (ÚSTAV) Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRAKT: Hlavním cílem bakalářské práce je vytvoření koncepce public relations pro střediska volného času, kterou bude moci využít management střediska volného času k realizaci public relations ve svém regionu. Bakalářská práce ukazuje public relations jako důležitý nástroj k úspěšné existenci střediska volného času na trhu volnočasových aktivit a služeb. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Jedná se o teoretickou, výzkumnou a praktickou část. Teoretická část si klade za úkol seznámit čtenáře, jak se střediskem volného času jako instituce, tak s hlavními aspekty public relations. Podklady byly čerpány z dostupné literatury a dalších uvedených zdrojů zabývajících se public relations a media relations. Cílem výzkumné části je zmapování PR ve střediscích volného času, zjištění jak PR ve střediscích fungují a jak jsou praktikovány v praxi. Pro tuto výzkumnou sondu byl použit webový dotazník. Závěry z této části jsou použity jako jeden z podkladových materiálů pro výstupní materiál bakalářské práce. Objektem zkoumání byla střediska volného času v České republice. Praktická část je vlastní námětový materiál "Koncepce PR střediska volného času"....cs_CZ
uk.abstract.enTITLE: Public Relations in Leisure Time Centres AUTHOR: Kamila Müllerová DEPARTMENT: Centrum školského managementu SUPERVISOR: Ing. Bc. Blanka Pechová ABSTRACT: This bachelor thesis is aimed at finding public relations concept for leisure time centres which can be subsequently implemented by particular leisure time centre management in their own regional public relations policy. The thesis considers public relations an important tool for a successful run of a leisure time centre within the marketplace of leisure time activities and services. There are three distinctive parts of the thesis; theoretical, research and practical one. The objective of the theoretical part is to introduce the institution of the leisure time centre in general and define the main aspects of public relations subject matter. The basis for this part became findings from available literature and other sources regarding public and media relations cited as follows. The research part builds on analysis of the state, run and the true practice of PR in leisure time centres. The instrument of the research was a web-site questionnaire. The conclusion of this part serves as one of the bases for the final outcomes of the thesis. The subject of investigation became leisure time centres located in the Czech Republic. The practical part of the...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990015033690106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV