Zobrazit minimální záznam

Marketing and advertisment in the entertainment idustry
dc.contributor.advisorVlček, Josef
dc.creatorSvoboda, Matěj
dc.date.accessioned2017-05-06T19:13:16Z
dc.date.available2017-05-06T19:13:16Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/40237
dc.description.abstractTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially defines entertainment industry and then analyzes the basic marketing knowledge, with focus on advertisement. In analytical part the work deals with differences of marketing in entertainment industry and addresses the key problems in entertainment industry as well as key problems in advertising. Finally, this work offers a solution for these problems in form of advertising on thematic events, which is illustrated on the example of Festival of Fantasy.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectMarketing and advertisment in the entertainment idustrycs_CZ
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectreklamaen_US
dc.subjectzábavní průmyslen_US
dc.titleMarketing a reklama v zábavním průmyslucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2012
dcterms.dateAccepted2012-09-10
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId126696
dc.title.translatedMarketing and advertisment in the entertainment idustryen_US
dc.contributor.refereePrůšová, Petra
dc.identifier.aleph001505482
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csNeprospělcs_CZ
thesis.grade.enFailen_US
uk.abstract.csTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially defines entertainment industry and then analyzes the basic marketing knowledge, with focus on advertisement. In analytical part the work deals with differences of marketing in entertainment industry and addresses the key problems in entertainment industry as well as key problems in advertising. Finally, this work offers a solution for these problems in form of advertising on thematic events, which is illustrated on the example of Festival of Fantasy.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990015054820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV