Marketing a reklama v zábavním průmyslu
Marketing and advertisment in the entertainment idustry
bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/40237Identifikátory
SIS: 126696
Kolekce
- Kvalifikační práce [23727]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Průšová, Petra
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologicko-ekonomická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
10. 9. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
Marketing and advertisment in the entertainment idustryKlíčová slova (anglicky)
marketing, reklama, zábavní průmyslTato bakalářské práce se zaměřuje na marketing a reklamu v zábavním průmyslu. V teoretické části tato práce nejprve vymezuje zábavní průmysl a následně analyzuje základní poznatky marketingu s důrazem na reklamu. V analytické části se pak tato práce věnuje odlišnostem marketingu v oblasti zábavního průmyslu a soustředí se na hlavní problémy, které se v zábavním průmyslu vyskytují, a také hlavní problémy, které se vyskytují v reklamě. Na závěr tato práce nabízí řešení těchto problémů ve formě tematických akcí, což je názorně ukázáno na příkladu Festivalu Fantazie.
This bachelor thesis focuses on marketing and advertisement in entertainment industry. In theoretical part the work initially defines entertainment industry and then analyzes the basic marketing knowledge, with focus on advertisement. In analytical part the work deals with differences of marketing in entertainment industry and addresses the key problems in entertainment industry as well as key problems in advertising. Finally, this work offers a solution for these problems in form of advertising on thematic events, which is illustrated on the example of Festival of Fantasy.