Zobrazit minimální záznam

The Experiences of Teachers of Children with Dyslexia
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorHamousová, Markéta
dc.date.accessioned2017-03-27T09:06:47Z
dc.date.available2017-03-27T09:06:47Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/3834
dc.description.abstractThis thesis deals with the experience of teachers who work with children with special needs. It tries to map how todays teachers are informed about this disability and how they approach children with special needs through an exploratory study. Using a combined questionnaire we try to find out how the teachers are working with children with special needs, what they think about the children's integration into normal classes (inclusive education) and how they assess the results in partnership with educational psychologists clinic and with parents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zkušenostmi učitelů s dětmi s dyslexií. Pomocí vědecké sondy se snaží zmapovat informovanost učitelů o poruše a jejich přístup k dyslektickým žákům. Metodou kombinovaného dotazníku se snaží zjistit, jak učitelé pracují s dětmi s dyslexií, co si myslí o integraci do běžné třídy a jak hodnotí spolupráci s pedagogickopsychologickou poradnou a rodiči. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZkušenosti učitelů s dětmi s dyslexiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-16
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId20627
dc.title.translatedThe Experiences of Teachers of Children with Dyslexiaen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000447475
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá zkušenostmi učitelů s dětmi s dyslexií. Pomocí vědecké sondy se snaží zmapovat informovanost učitelů o poruše a jejich přístup k dyslektickým žákům. Metodou kombinovaného dotazníku se snaží zjistit, jak učitelé pracují s dětmi s dyslexií, co si myslí o integraci do běžné třídy a jak hodnotí spolupráci s pedagogickopsychologickou poradnou a rodiči. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with the experience of teachers who work with children with special needs. It tries to map how todays teachers are informed about this disability and how they approach children with special needs through an exploratory study. Using a combined questionnaire we try to find out how the teachers are working with children with special needs, what they think about the children's integration into normal classes (inclusive education) and how they assess the results in partnership with educational psychologists clinic and with parents. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990004474750106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV