dc.contributor.advisor | Marádová, Eva | |
dc.creator | Rokos, Jiří | |
dc.date.accessioned | 2017-03-27T09:04:43Z | |
dc.date.available | 2017-03-27T09:04:43Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3827 | |
dc.description.abstract | Informační technologie pronikají do všech oborů lidské činnosti a samozřejmě také do škol. V současné době již se na mnohých školách ve větší míře využívají,1 nebo by se měly využívat počítače, nejen k výuce informatiky, ale nalézají uplatnění ve výuce v ostatních předmětech. Žáky a žákyně práce s počítačovou technikou baví, je pro ně stále zajímavá a přináší jim také mnohem větší možnosti. Je proto vhodné využít počítače i jako prostředek pro předmět Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). V rámci studia na pedagogické fakultě mne zajímalo didaktické využití počítače (a také internetu) v rámci mých aprobačních předmětů. Využití tohoto námětu mě zaujalo do té míry, že jsem se rozhodl věnovat mu pozornost v diplomové práci. Cílem mé diplomové práce je vytvořit výukový program, který by bylo možno didakticky využít při výuce zaměřené na oblast podpory zdraví, tj. v předmětu Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Informační technologie pronikají do všech oborů lidské činnosti a samozřejmě také do škol. V současné době již se na mnohých školách ve větší míře využívají,1 nebo by se měly využívat počítače, nejen k výuce informatiky, ale nalézají uplatnění ve výuce v ostatních předmětech. Žáky a žákyně práce s počítačovou technikou baví, je pro ně stále zajímavá a přináší jim také mnohem větší možnosti. Je proto vhodné využít počítače i jako prostředek pro předmět Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). V rámci studia na pedagogické fakultě mne zajímalo didaktické využití počítače (a také internetu) v rámci mých aprobačních předmětů. Využití tohoto námětu mě zaujalo do té míry, že jsem se rozhodl věnovat mu pozornost v diplomové práci. Cílem mé diplomové práce je vytvořit výukový program, který by bylo možno didakticky využít při výuce zaměřené na oblast podpory zdraví, tj. v předmětu Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití informačních technologií ve výchově ke zdraví | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-05-22 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 20807 | |
dc.title.translated | The Use of Information Technology in Health Instruction | en_US |
dc.contributor.referee | Kovaříková, Miroslava | |
dc.identifier.aleph | 000447593 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technology | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Informační technologie pronikají do všech oborů lidské činnosti a samozřejmě také do škol. V současné době již se na mnohých školách ve větší míře využívají,1 nebo by se měly využívat počítače, nejen k výuce informatiky, ale nalézají uplatnění ve výuce v ostatních předmětech. Žáky a žákyně práce s počítačovou technikou baví, je pro ně stále zajímavá a přináší jim také mnohem větší možnosti. Je proto vhodné využít počítače i jako prostředek pro předmět Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). V rámci studia na pedagogické fakultě mne zajímalo didaktické využití počítače (a také internetu) v rámci mých aprobačních předmětů. Využití tohoto námětu mě zaujalo do té míry, že jsem se rozhodl věnovat mu pozornost v diplomové práci. Cílem mé diplomové práce je vytvořit výukový program, který by bylo možno didakticky využít při výuce zaměřené na oblast podpory zdraví, tj. v předmětu Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Informační technologie pronikají do všech oborů lidské činnosti a samozřejmě také do škol. V současné době již se na mnohých školách ve větší míře využívají,1 nebo by se měly využívat počítače, nejen k výuce informatiky, ale nalézají uplatnění ve výuce v ostatních předmětech. Žáky a žákyně práce s počítačovou technikou baví, je pro ně stále zajímavá a přináší jim také mnohem větší možnosti. Je proto vhodné využít počítače i jako prostředek pro předmět Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). V rámci studia na pedagogické fakultě mne zajímalo didaktické využití počítače (a také internetu) v rámci mých aprobačních předmětů. Využití tohoto námětu mě zaujalo do té míry, že jsem se rozhodl věnovat mu pozornost v diplomové práci. Cílem mé diplomové práce je vytvořit výukový program, který by bylo možno didakticky využít při výuce zaměřené na oblast podpory zdraví, tj. v předmětu Výchova ke zdraví (Rodinná výchova). Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990004475930106986 | |