Zobrazit minimální záznam

Interpretation of the Term Packaging Using the Apple Brand as an Example
dc.contributor.advisorDolanský, Pavel
dc.creatorDucháč, Aleš
dc.date.accessioned2017-04-27T17:01:00Z
dc.date.available2017-04-27T17:01:00Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/37230
dc.description.abstractBakalářská práce "Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu" je rozdělena do dvou částí, které jsou vzájemně úzce propojeny. První z nich, teoretická, pojednává o historii a vývoji obalů a balení výrobků od samého počátku až do současnosti. Obaly zprvu naplňovaly především svou původní, ochrannou funkci, jejímž cílem byla bezpečná přeprava zboží a uchování kvality potravin. V současnosti se však pole působnosti obalu, potažmo balení, rozšířilo a pro vystižení všech jeho aspektů se používá výrazu packaging. Při zachování vysokých nároků na ochrannou funkci musí balení již sloužit také jako nástroj pro propagaci a odlišení. Vzhledem k důležitosti tohoto fenoménu pro současný marketing je součástí prvního oddílu i jeho analýza a zařazení do marketingového mixu, který slouží jako souhrn základních marketingových zásad. Druhá část práce se zaměřuje na ilustraci komplexnosti a důležitosti packagingu v praxi jakožto plnohodnotného marketingového nástroje. Pro předvedení správného použití tohoto nástroje ve všech jeho významových rovinách jsem si vybral známou americkou společnost Apple Inc., jež vyvíjí a vyrábí softwarové aplikace a elektronické přístroje.cs_CZ
dc.description.abstractBachelor thesis "Interpretation of the term packaging using the Apple brand as an example" is divided into two parts which are closely mutually linked. The first, theoretical part, describes the history and evolution of product packages from their early beginnings up to the present. Packages initially mostly fulfilled their original protection function which aimed to safely transport various goods and to preserve the quality of food. Today, the operational range of wrappings, or packages so to speak, increased and a new term, packaging, is being used to represent all its aspects. While retaining high protection standards, packaging must also serve as a tool for promotion and differentiation. With regard to the importance of this phenomenon for contemporary marketing, I added an analysis of the term and its inclusion into the marketing mix, which serves as a summary of the basic marketing principles, to the first part of the bachelor thesis. The second part focuses on the demonstration of complexity and importance of packaging in practice as a full-valued marketing tool. To show the right usage of this tool in all its realms of significance I chose a well known American company called Apple Inc. which develops and manufactures various software applications and electronic devices.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPackagingcs_CZ
dc.subjectobalcs_CZ
dc.subjectbalenícs_CZ
dc.subjectmarketingový mixcs_CZ
dc.subjectdesigncs_CZ
dc.subjectApplecs_CZ
dc.subjectPackagingen_US
dc.subjectcasingen_US
dc.subjectpackageen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectdesignen_US
dc.subjectAppleen_US
dc.titleVýklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2011
dcterms.dateAccepted2011-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId100329
dc.title.translatedInterpretation of the Term Packaging Using the Apple Brand as an Exampleen_US
dc.contributor.refereeHejlová, Denisa
dc.identifier.aleph001368847
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Výklad pojmu packaging s využitím značky Apple jako příkladu" je rozdělena do dvou částí, které jsou vzájemně úzce propojeny. První z nich, teoretická, pojednává o historii a vývoji obalů a balení výrobků od samého počátku až do současnosti. Obaly zprvu naplňovaly především svou původní, ochrannou funkci, jejímž cílem byla bezpečná přeprava zboží a uchování kvality potravin. V současnosti se však pole působnosti obalu, potažmo balení, rozšířilo a pro vystižení všech jeho aspektů se používá výrazu packaging. Při zachování vysokých nároků na ochrannou funkci musí balení již sloužit také jako nástroj pro propagaci a odlišení. Vzhledem k důležitosti tohoto fenoménu pro současný marketing je součástí prvního oddílu i jeho analýza a zařazení do marketingového mixu, který slouží jako souhrn základních marketingových zásad. Druhá část práce se zaměřuje na ilustraci komplexnosti a důležitosti packagingu v praxi jakožto plnohodnotného marketingového nástroje. Pro předvedení správného použití tohoto nástroje ve všech jeho významových rovinách jsem si vybral známou americkou společnost Apple Inc., jež vyvíjí a vyrábí softwarové aplikace a elektronické přístroje.cs_CZ
uk.abstract.enBachelor thesis "Interpretation of the term packaging using the Apple brand as an example" is divided into two parts which are closely mutually linked. The first, theoretical part, describes the history and evolution of product packages from their early beginnings up to the present. Packages initially mostly fulfilled their original protection function which aimed to safely transport various goods and to preserve the quality of food. Today, the operational range of wrappings, or packages so to speak, increased and a new term, packaging, is being used to represent all its aspects. While retaining high protection standards, packaging must also serve as a tool for promotion and differentiation. With regard to the importance of this phenomenon for contemporary marketing, I added an analysis of the term and its inclusion into the marketing mix, which serves as a summary of the basic marketing principles, to the first part of the bachelor thesis. The second part focuses on the demonstration of complexity and importance of packaging in practice as a full-valued marketing tool. To show the right usage of this tool in all its realms of significance I chose a well known American company called Apple Inc. which develops and manufactures various software applications and electronic devices.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.identifier.lisID990013688470106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV