Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver
Brand Building of Freestyle Brands on the Example of Quiksilver
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/36959Identifikátory
SIS: 101144
Kolekce
- Kvalifikační práce [18149]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanská, Nora
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2011
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Quiksilver, snowboarding, surfing, skateboarding, identita značky, značka, brand building, sport, móda, oblečení, trend, životní styl, image značkyKlíčová slova (anglicky)
Quiksilver, snowboarding, surfing, skateboarding, brand identity, brand, brand building, sport, fashion, clothing, trend, lifestyle, image of the brandBakalářská práce "Brand building freestylových značek na příkladu Quiksilver" pojednává o značce Quiksilver, jejím vzniku, postupném vývoji, globálním působení, příchodu na český trh a její marketingové strategii na tomto trhu. Nejprve je nastíněna problematika fenoménu freestylových značek, jejich vývoje a kulturního prostředí, ve kterém vznikaly. Je zde zaveden termín "freestylová značka" a vysvětlen jeho význam. Dále se práce věnuje historii značky Quiksilver a jejímu světovému významu, od vzniku prvních šortek Quiksilver v australském Torquayi po přesun do kalifornské Huntington Beach a následné globální expanzi. Značka Quiksilver byla původně malou lokální firmou a postupně se vyvíjela a rozšiřovala svou produktovou řadu natolik, až se z ní stala jedna z největších nadnárodní společností na poli freestylových značek. Práce se dále zabývá marketingovými aktivitami značky na globálním i českém trhu, na kterém se objevuje zhruba od roku 1991. Popisuje současně pořádané události, reklamu i komunikaci v místě prodeje a zároveň je hodnotí. V této práci byla použita metoda deskriptivní analýzy a současně je zde uveden také výzkum oblíbenosti značky mezi mladou českou generací pomocí elektronického dotazníku. V závěru je hodnocena strategie značky Quiksilver a její úspěšnost na českém trhu na základě...
The diploma thesis "Brand Building of Freestyle Brands on the Example of Quiksilver" deals with the brand Quiksilver, its origin, development, global agency, its place on the Czech market and marketing strategies. The first part of this thesis covers the issues incorporated within the market of freestyle brands, their development and cultural environment in which they were formed. Furthermore, the term "freestyle brand" is introduced and its meaning is explained. In addition, a historical background of Quiksilver is provided. The brand's global importance is also described, starting with the sewing of the first shorts of Quiksilver in Torquay, Australia and moving to Huntington Beach, California, and subsequent global expansion. Quiksilver was originally a small local company, and gradually developed and expanded its product line to become one of the largest multinational companies in the field of freestyle brands. This thesis depicts Quicksilver's marketing activities on the global and the Czech market, where it has been around since 1991. This section describes event marketing, advertising and sales promotion, and provides an evaluation alongside these descriptions. In this study the method of descriptive analysis was used. Research using an electronic public survey on the brand's popularity...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Proces založení a tvorby oděvní značky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠvach, Martin (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2015)Datum obhajoby: 15. 6. 2015vii Abstrakt Bakalářská práce "Proces založení a řízení módní značky" pojednává o tom, jak založit a vytvořit oděvní značku, jak zpracovat její podnikatelský plán a jaké metody a techniky k tvorbě značky využít. Nejprve ... -
Možnosti využití brandingu v rámci organizačních struktur vysokých škol na příkladu Univerzity Karlovy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠimoník, Filip (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018 -
City branding krajských měst v Česku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOJenček, Lubor (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2020)Datum obhajoby: 25. 6. 2020Lubor JENČEK: City branding krajských měst v Česku Abstract This thesis deals with city branding of Czech regional capital cities. Its goal is to compare city branding of Czech regional capital cities and reveal a functional ...