dc.contributor.advisor | Housarová, Blanka | |
dc.creator | Švarcová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T11:56:37Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T11:56:37Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3344 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce chce ověřit, jaké možnosti má logopedická prevence v podmínkách mateřské školy. V teoretické části se bude věnovat vymezení pojmu prevence z obecného hlediska a z hlediska logopedického. V praktické části bude zaměřena na tvorbu a praktické ověření experimentu založeného na systematickém ovlivňování motorických dovedností u věkově specifické skupiny dětí v podmínkách mateřské školy. Předpokládá, že pravidelná stimulace motorických dovedností vede k vysoce efektivnímu působení v oblasti artikulace a může přispívat k prevenci vad řeči. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This dissertation wants to check, which possibilities has logopedics prevention in conditions of the kindergarten.There will be mentioned conception of prevention from generál and logopedical aspects in the teoretical part. The practical part will be oriented on activity and practical check of experiment, based on the systematic influence of the motoric skills by the aged specify group of children in the kindergarten environment. It supposed that regular stimulation of motoric skills conduce to high efect activity in articulation and it could contribute to prevention of speech abnormality. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti logopedické prevence v podmínkách běžné mateřské školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-23 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20477 | |
dc.title.translated | Possibilities for Logopaediac Prevention under the conditions of common Nursery Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Sýsová, Jana | |
dc.identifier.aleph | 000395632 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce chce ověřit, jaké možnosti má logopedická prevence v podmínkách mateřské školy. V teoretické části se bude věnovat vymezení pojmu prevence z obecného hlediska a z hlediska logopedického. V praktické části bude zaměřena na tvorbu a praktické ověření experimentu založeného na systematickém ovlivňování motorických dovedností u věkově specifické skupiny dětí v podmínkách mateřské školy. Předpokládá, že pravidelná stimulace motorických dovedností vede k vysoce efektivnímu působení v oblasti artikulace a může přispívat k prevenci vad řeči. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation wants to check, which possibilities has logopedics prevention in conditions of the kindergarten.There will be mentioned conception of prevention from generál and logopedical aspects in the teoretical part. The practical part will be oriented on activity and practical check of experiment, based on the systematic influence of the motoric skills by the aged specify group of children in the kindergarten environment. It supposed that regular stimulation of motoric skills conduce to high efect activity in articulation and it could contribute to prevention of speech abnormality. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003956320106986 | |