dc.contributor.advisor | Havlůjová, Hana | |
dc.creator | Syslová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2017-03-17T11:51:11Z | |
dc.date.available | 2017-03-17T11:51:11Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/3315 | |
dc.description.abstract | Praha 7 je místem mého bydliště, žiji zde téměř čtyřicet let. Nějakou dobu jsem zde i učila. Během té doby jsem zjistila, že děti prakticky neznají svoji čtvrť, svoje okolí. Stejné zkušenosti jsem později zaznamenala i na dalších dvou školách, kde jsem učila a učím. Cílem mé práce bylo vytvořit vlastivědnou příručku pro učitele 1. stupně základní školy. Zároveň by mohla tato práce posloužit všem, kteří se chtějí o Praze 7 dovědět něco více. Svoji práci jsem se snažila napsat tak, aby poskytovala témata, která se dají využít hlavně v hodinách prvouky a vlastivědy, ale i v hodinách přírodovědy či výtvarné výchovy. Diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol. Úvodní kapitola představuje Prahu 7, její polohu, vznik a znak. Druhá kapitola je věnovaná přírodním podmínkám místa a geologickému vývoji. Další kapitoly pojednávají o určitých oblastech Prahy 7, ať je to Královská obora, Výstaviště, Letenské sady či Letenská pláň. V dalších kapitolách píši o významných kulturních, historických a architektonických památkách, důležitých budovách a úřadech. Připomínám některé slavné rodáky a osobnosti, kteří se svým uměním a dílem zapsali do našeho podvědomí. Nechybí ani kapitola o místní dopravě a ochraně životního prostředí. K většině těchto kapitol jsem zároveň vypracovala návrhy pracovních listů. Doufám, že... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Praha 7 je místem mého bydliště, žiji zde téměř čtyřicet let. Nějakou dobu jsem zde i učila. Během té doby jsem zjistila, že děti prakticky neznají svoji čtvrť, svoje okolí. Stejné zkušenosti jsem později zaznamenala i na dalších dvou školách, kde jsem učila a učím. Cílem mé práce bylo vytvořit vlastivědnou příručku pro učitele 1. stupně základní školy. Zároveň by mohla tato práce posloužit všem, kteří se chtějí o Praze 7 dovědět něco více. Svoji práci jsem se snažila napsat tak, aby poskytovala témata, která se dají využít hlavně v hodinách prvouky a vlastivědy, ale i v hodinách přírodovědy či výtvarné výchovy. Diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol. Úvodní kapitola představuje Prahu 7, její polohu, vznik a znak. Druhá kapitola je věnovaná přírodním podmínkám místa a geologickému vývoji. Další kapitoly pojednávají o určitých oblastech Prahy 7, ať je to Královská obora, Výstaviště, Letenské sady či Letenská pláň. V dalších kapitolách píši o významných kulturních, historických a architektonických památkách, důležitých budovách a úřadech. Připomínám některé slavné rodáky a osobnosti, kteří se svým uměním a dílem zapsali do našeho podvědomí. Nechybí ani kapitola o místní dopravě a ochraně životního prostředí. K většině těchto kapitol jsem zároveň vypracovala návrhy pracovních listů. Doufám, že... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Praha 7. Bubny, Holešovice - Bubny, Letná, Bubeneč | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2006 | |
dcterms.dateAccepted | 2006-01-16 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 20533 | |
dc.title.translated | Prague 7, Bubny, Holešovice - Bubny, Letná, Bubeneč | en_US |
dc.contributor.referee | Županič, Jan | |
dc.identifier.aleph | 000398436 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Praha 7 je místem mého bydliště, žiji zde téměř čtyřicet let. Nějakou dobu jsem zde i učila. Během té doby jsem zjistila, že děti prakticky neznají svoji čtvrť, svoje okolí. Stejné zkušenosti jsem později zaznamenala i na dalších dvou školách, kde jsem učila a učím. Cílem mé práce bylo vytvořit vlastivědnou příručku pro učitele 1. stupně základní školy. Zároveň by mohla tato práce posloužit všem, kteří se chtějí o Praze 7 dovědět něco více. Svoji práci jsem se snažila napsat tak, aby poskytovala témata, která se dají využít hlavně v hodinách prvouky a vlastivědy, ale i v hodinách přírodovědy či výtvarné výchovy. Diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol. Úvodní kapitola představuje Prahu 7, její polohu, vznik a znak. Druhá kapitola je věnovaná přírodním podmínkám místa a geologickému vývoji. Další kapitoly pojednávají o určitých oblastech Prahy 7, ať je to Královská obora, Výstaviště, Letenské sady či Letenská pláň. V dalších kapitolách píši o významných kulturních, historických a architektonických památkách, důležitých budovách a úřadech. Připomínám některé slavné rodáky a osobnosti, kteří se svým uměním a dílem zapsali do našeho podvědomí. Nechybí ani kapitola o místní dopravě a ochraně životního prostředí. K většině těchto kapitol jsem zároveň vypracovala návrhy pracovních listů. Doufám, že... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Praha 7 je místem mého bydliště, žiji zde téměř čtyřicet let. Nějakou dobu jsem zde i učila. Během té doby jsem zjistila, že děti prakticky neznají svoji čtvrť, svoje okolí. Stejné zkušenosti jsem později zaznamenala i na dalších dvou školách, kde jsem učila a učím. Cílem mé práce bylo vytvořit vlastivědnou příručku pro učitele 1. stupně základní školy. Zároveň by mohla tato práce posloužit všem, kteří se chtějí o Praze 7 dovědět něco více. Svoji práci jsem se snažila napsat tak, aby poskytovala témata, která se dají využít hlavně v hodinách prvouky a vlastivědy, ale i v hodinách přírodovědy či výtvarné výchovy. Diplomovou práci jsem rozdělila do několika kapitol. Úvodní kapitola představuje Prahu 7, její polohu, vznik a znak. Druhá kapitola je věnovaná přírodním podmínkám místa a geologickému vývoji. Další kapitoly pojednávají o určitých oblastech Prahy 7, ať je to Královská obora, Výstaviště, Letenské sady či Letenská pláň. V dalších kapitolách píši o významných kulturních, historických a architektonických památkách, důležitých budovách a úřadech. Připomínám některé slavné rodáky a osobnosti, kteří se svým uměním a dílem zapsali do našeho podvědomí. Nechybí ani kapitola o místní dopravě a ochraně životního prostředí. K většině těchto kapitol jsem zároveň vypracovala návrhy pracovních listů. Doufám, že... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990003984360106986 | |