dc.contributor.advisor | Dvořáková, Markéta | |
dc.creator | Šťastná, Jarmila | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T19:42:04Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T19:42:04Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/28370 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je charakterizovat a interpretovat Úmluvu o právech dítěte, coby stěžejního dokumentu, jenž vznikl na ochranu a podporu dětí po celém světě bez ohledu na rasu či jejich vyznání. V souvislosti s tímto dokumentem je v úvodu zpracována též charakteristika českého rodinného práva a historie práv dítěte, kterou je nezbytné znát, chceme-li pochopit, proč je přijetí Úmluvy o právech dítěte vnímáno jako zlomový okamžik v dějinách lidských práv. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The aim of this work is to characterize and interpret the Convention on the Rights of the Child, as a core document, which was created to protect and support children around the world regardless of race or their religion. In connection with this document is the introduction mentioned also characteristics of the Czech family law and the history of children's rights, which is necessary to know, To understand, why is the adoption of the Convention on the Rights of the Child seen as a watershed moment in the history of human rights. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Postavení dítěte ve společnosti | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-05-24 | |
dc.description.department | Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 86869 | |
dc.title.translated | Place of the child in society | en_US |
dc.contributor.referee | Havlínová, Ivana | |
dc.identifier.aleph | 001383212 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Czech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Český jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Czech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem bakalářské práce je charakterizovat a interpretovat Úmluvu o právech dítěte, coby stěžejního dokumentu, jenž vznikl na ochranu a podporu dětí po celém světě bez ohledu na rasu či jejich vyznání. V souvislosti s tímto dokumentem je v úvodu zpracována též charakteristika českého rodinného práva a historie práv dítěte, kterou je nezbytné znát, chceme-li pochopit, proč je přijetí Úmluvy o právech dítěte vnímáno jako zlomový okamžik v dějinách lidských práv. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of this work is to characterize and interpret the Convention on the Rights of the Child, as a core document, which was created to protect and support children around the world regardless of race or their religion. In connection with this document is the introduction mentioned also characteristics of the Czech family law and the history of children's rights, which is necessary to know, To understand, why is the adoption of the Convention on the Rights of the Child seen as a watershed moment in the history of human rights. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990013832120106986 | |