Zobrazit minimální záznam

Corporate magazines for employees on examples magazines of Česká spořitelna a Komerční banka
dc.contributor.advisorKöpplová, Barbara
dc.creatorVoláková, Vendula
dc.date.accessioned2017-04-20T13:59:48Z
dc.date.available2017-04-20T13:59:48Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/26989
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je snaha zachytit směr, vývoj a trendy firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Pro analýzu těchto časopisů byly vybrány dva firemní časopisy pro zaměstnance dvou segmentově podobně orientovaných bank - České spořitelny a Komerční banky. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvantitativní obsahová analýza. Základem této analýzy bylo rozdělit jednotlivá sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do osmi kategorií (proměnných), a to na kategorii Informace, Vzdělávání, CSR a sponzoring, Zaměstnanci, Manažeři, Zábava, Lifestyle a Ostatní. Smyslem analýzy bylo přiřadit všechna sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do jednotlivých kategorií tak, aby mohlo dojít k faktickému rozboru obsahů těchto titulů a k zachycení vývoje, směru a trendů firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Na základě výsledků této analýzy pak došlo k zodpovězení na předem definované výzkumné otázky odkazujících k tématu analýzy. Součástí této diplomové práce je také širší teoretický rámec, který se vztahuje k tématu firemních časopisů pro zaměstnance, jakým je teorie interní komunikace ve firmě či korporaci anebo historie firemních časopisů pro zaměstnance u nás, a to od samotných počátků až po současnost.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with direction, progress and trends of corporate magazines for employees between 2000 and 2009 on examples two corporate magazines for employees of two similarly orientated banks - Česká spořitelna and Komerční banka. As a research method was chosen the content analysis. The base of analysis was to divide particular messages to eight categories. There were defined these categories: Information, Education, CSR and sponsoring, Employees, Managers, Entertainment, Lifestyle and Others. The sense of analysis was classify particular messages to eight categories in order to there was the possibility to notice the progress, direction and trends of corporate magazines for employees between 2000 and 2009. On the basis the results of analysis there were put the answers on previously defined research questions referring to theme of analysis. In diploma thesis there is also broader theoretical framework referring to the theme of corporate magazines for employees as an internal communication or the history of corporate magazines for employees in the Czech Republic from history till present.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleFiremní časopisy pro zaměstnance na příkladech časopisů České spořitelny a Komerční bankycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-06-23
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId87150
dc.title.translatedCorporate magazines for employees on examples magazines of Česká spořitelna a Komerční bankaen_US
dc.contributor.refereeČurda, Pavel
dc.identifier.aleph001298527
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této diplomové práce je snaha zachytit směr, vývoj a trendy firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Pro analýzu těchto časopisů byly vybrány dva firemní časopisy pro zaměstnance dvou segmentově podobně orientovaných bank - České spořitelny a Komerční banky. Jako výzkumná metoda byla zvolena kvantitativní obsahová analýza. Základem této analýzy bylo rozdělit jednotlivá sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do osmi kategorií (proměnných), a to na kategorii Informace, Vzdělávání, CSR a sponzoring, Zaměstnanci, Manažeři, Zábava, Lifestyle a Ostatní. Smyslem analýzy bylo přiřadit všechna sdělení obsažená ve zkoumaných časopisech do jednotlivých kategorií tak, aby mohlo dojít k faktickému rozboru obsahů těchto titulů a k zachycení vývoje, směru a trendů firemních časopisů pro zaměstnance v období mezi lety 2000 až 2009. Na základě výsledků této analýzy pak došlo k zodpovězení na předem definované výzkumné otázky odkazujících k tématu analýzy. Součástí této diplomové práce je také širší teoretický rámec, který se vztahuje k tématu firemních časopisů pro zaměstnance, jakým je teorie interní komunikace ve firmě či korporaci anebo historie firemních časopisů pro zaměstnance u nás, a to od samotných počátků až po současnost.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with direction, progress and trends of corporate magazines for employees between 2000 and 2009 on examples two corporate magazines for employees of two similarly orientated banks - Česká spořitelna and Komerční banka. As a research method was chosen the content analysis. The base of analysis was to divide particular messages to eight categories. There were defined these categories: Information, Education, CSR and sponsoring, Employees, Managers, Entertainment, Lifestyle and Others. The sense of analysis was classify particular messages to eight categories in order to there was the possibility to notice the progress, direction and trends of corporate magazines for employees between 2000 and 2009. On the basis the results of analysis there were put the answers on previously defined research questions referring to theme of analysis. In diploma thesis there is also broader theoretical framework referring to the theme of corporate magazines for employees as an internal communication or the history of corporate magazines for employees in the Czech Republic from history till present.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990012985270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV