Rozvíjení čtenářské gramotnosti v mateřské škole
The Development of Reading Literacy in Nursery Schools
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/2692Identifikátory
SIS: 20453
Kolekce
- Kvalifikační práce [19342]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hausenblas, Ondřej
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika předškolního věku
Katedra / ústav / klinika
Katedra české literatury
Datum obhajoby
23. 1. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Současná populace málo čte, zájem o knihy klesá, knihkupectví i knihovny si stěžují na snižující se počty zákazníků a návštěvníků, neustále více dětí má problémy při výuce čtení - to nejsou jen nepodložená tvrzení. Výzkumy probíhají v mnoha zemích po celém světě a ukazují, že tomu tak skutečně je. Protože jsem sama od dětství náruživou čtenářkou a na knihu jsem si dokázala najít čas vždy, pokusila jsem se zjistit, proč se tak děje a zároveň chci jako učitelka mateřské školy ukázat, jak je možné už v předškolním věku děti ke čtení a čtenářství vést. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Současná populace málo čte, zájem o knihy klesá, knihkupectví i knihovny si stěžují na snižující se počty zákazníků a návštěvníků, neustále více dětí má problémy při výuce čtení - to nejsou jen nepodložená tvrzení. Výzkumy probíhají v mnoha zemích po celém světě a ukazují, že tomu tak skutečně je. Protože jsem sama od dětství náruživou čtenářkou a na knihu jsem si dokázala najít čas vždy, pokusila jsem se zjistit, proč se tak děje a zároveň chci jako učitelka mateřské školy ukázat, jak je možné už v předškolním věku děti ke čtení a čtenářství vést. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)