Zobrazit minimální záznam

The Reaction of a Teacher to the Situation of a Child in Danger
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorDudová, Stanislava
dc.date.accessioned2017-03-17T09:44:58Z
dc.date.available2017-03-17T09:44:58Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/2682
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o situaci předškolního dítěte ohroženého ve vlastní rodině a o kompetencích učitele, takovému dítěti pomoci. V teoretické části diplomové práce je popsána historie syndromu CAN, jeho projevy u dnešních dětí a jeho příčiny v rodinách s poruchami. Pojednává také o možných krocích učitelky ve prospěch dítěte. Empirická část je založena na zjišťování povědomí učitele o projevech akutního a dlouhodobého ohrožení dítěte a o možnostech řešení takové situace. Cílem diplomové práce je ukázat na potřebu podpory sociálně vnímavého učitele jako nenahraditelné osobnosti, která by byla přínosem v interdisciplinárním systému pomoci ohroženému dítěti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis treats situation of a pre-school child endangered by its own family and possibilities of the teacher to help such a child. The theoretical part includes history of CAN syndrom, describes how the CAN syndrom affects children nowadays and what is its cause in defective families. Additionally, the thesis deals with possible measures which can be taken by the teacher in favour of the child. The practical part, which is based on own research, tries to discover the teacher's awareness of acute and long- term exposure of the child to the danger and possible solution to such situation. The main objective of the thesis is to show a need of the teacher perceived as an irreplaceable personality, which would contribute to the interdisciplinary system supporting the endangered child. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleReakce učitele na situaci ohroženého dítětecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-01-20
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId20447
dc.title.translatedThe Reaction of a Teacher to the Situation of a Child in Dangeren_US
dc.contributor.refereeOpravilová, Eva
dc.identifier.aleph000395642
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce pojednává o situaci předškolního dítěte ohroženého ve vlastní rodině a o kompetencích učitele, takovému dítěti pomoci. V teoretické části diplomové práce je popsána historie syndromu CAN, jeho projevy u dnešních dětí a jeho příčiny v rodinách s poruchami. Pojednává také o možných krocích učitelky ve prospěch dítěte. Empirická část je založena na zjišťování povědomí učitele o projevech akutního a dlouhodobého ohrožení dítěte a o možnostech řešení takové situace. Cílem diplomové práce je ukázat na potřebu podpory sociálně vnímavého učitele jako nenahraditelné osobnosti, která by byla přínosem v interdisciplinárním systému pomoci ohroženému dítěti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis treats situation of a pre-school child endangered by its own family and possibilities of the teacher to help such a child. The theoretical part includes history of CAN syndrom, describes how the CAN syndrom affects children nowadays and what is its cause in defective families. Additionally, the thesis deals with possible measures which can be taken by the teacher in favour of the child. The practical part, which is based on own research, tries to discover the teacher's awareness of acute and long- term exposure of the child to the danger and possible solution to such situation. The main objective of the thesis is to show a need of the teacher perceived as an irreplaceable personality, which would contribute to the interdisciplinary system supporting the endangered child. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990003956420106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV