Zobrazit minimální záznam

Innovative approaches to teaching of German grammar
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorBeňová, Zuzana
dc.date.accessioned2017-04-20T06:23:09Z
dc.date.available2017-04-20T06:23:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25073
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can...cs_CZ
dc.description.abstractUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleInovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-19
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId63437
dc.title.translatedInnovative approaches to teaching of German grammaren_US
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001293573
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can...cs_CZ
uk.abstract.enUniverzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012935730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV