dc.contributor.advisor | Nečasová, Pavla | |
dc.creator | Beňová, Zuzana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-20T06:23:09Z | |
dc.date.available | 2017-04-20T06:23:09Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/25073 | |
dc.description.abstract | Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-01-19 | |
dc.description.department | Katedra germanistiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 63437 | |
dc.title.translated | Innovative approaches to teaching of German grammar | en_US |
dc.contributor.referee | Švermová, Dagmar | |
dc.identifier.aleph | 001293573 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - německý jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - German | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra germanistiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - německý jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - German | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra germanistiky Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka Autor: Zuzana Adamovičová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Praha 2009 NÁZEV: Inovativní přístupy k osvojování gramatiky německého jazyka ABSTRAKT: Tato diplomová práce se zabývá přístupy k výuce gramatiky německého jazyka, které vycházejí z alternativního a inovativního pojetí, tzn. výuka gramatiky je založena angažovanosti žáků, jejich vlastní aktivitě a využívání předchozích zkušeností. Jejím cílem je představit vybrané netransmisivní aktivity, které lze při výuce gramatiky využít. Součástí je i komparační studie, jež se zabývá účinností transmisivního a inovativního přístupu k výuce gramatiky, zhodnocuje jejich pozitiva a negativa a jejich místo při výuce cizích jazyků. KLÍČOVÁ SLOVA: transmise - konstrukce - alternativní školství - inovativní metody - gramatika TITLE: Innovative approaches to teaching of German grammar SUMMARY: This thesis elaborates on the methods of teaching German grammar which stem from alternative and innovative concepts, meaning that the tuition in German grammar is based on students' participation, their own interest and their previous knowledge. The main objective of this thesis is to introduce a number of non-transmissive activities which can... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012935730106986 | |