Zobrazit minimální záznam

Options for the use of didactic games in lessons for adult German students
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorMenclová, Michaela
dc.date.accessioned2017-04-20T06:19:27Z
dc.date.available2017-04-20T06:19:27Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/25059
dc.description.abstractAutor: Michaela Menclová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Název práce: Možnosti využití didaktických her ve výuce němčiny pro dospělé Anotace: Ve výuce cizích jazyků u dětí patří hraní her k často používaným metodám. V předložené diplomové práci se zabýváme využitím této metody ve výuce dospělých s ohledem na jejich specifika. Po vymezení pojmu "didaktická hra" hry klasifikujeme a poukazujeme na jejich přínos ve výuce. Nejrozsáhlejší část práce je věnována konkrétním hrám. Analyzujeme již vytvořené hry nebo na základě našich zkušeností navrhujeme hry vlastní, resp. různé modifikace her již vymyšlených. Po vyhodnocení dotazníků i provedené analýze učebnicových souborů jsme dospěli k závěru, že hraní her je vhodná metoda i ve výuce dospělých. Dále jsme zjistili, že četnost hraní her není dána věkem studentů. V závislosti na pokročilosti studenta se však mění zaměření her. Klíčová slova: specifika vzdělávání dospělých, didaktická metoda, sociální formy výuky, hra, didaktická hra, klasifikace her, analýza učebnicových souborů z hlediska her, návrh vlastních hercs_CZ
dc.description.abstractAuthor: Michaela Menclová Consultant: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Title: Options for the use of didactic games in lessons for adult German students Summary: Playing games, in the education of foreign languages with children, is the most common technique used. In this thesis we will deal with the use of this method for education of adults with regard to its specifics. After the idea specification of "the didactic game" we classify the games and promote their education profitability, The most extensive part of this thesis pays attention to specific games. I have analyzed: already created games, or on the basis of my own experience. I offer my own games based on various modifications of already created games. After evaluation of surveys as well as analysis of textbooks files, I have reached the conclusion that playing games is a convenient method even in tuition of adult students. Furthermore I found out the fact that the frequency of playing games is not limited by the students' age. Of course the type of game is in dependence on the level of the students. Keywords: specifics of education for adults, the didactic method, social types of education, the game, the didactic game, the classification of games, the analysis of textbook files in terms of games, the project of my own created gamesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti využití didaktických her ve výuce němčiny pro dospělécs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-05-28
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId56493
dc.title.translatedOptions for the use of didactic games in lessons for adult German studentsen_US
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001293567
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csAutor: Michaela Menclová Vedoucí práce: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Název práce: Možnosti využití didaktických her ve výuce němčiny pro dospělé Anotace: Ve výuce cizích jazyků u dětí patří hraní her k často používaným metodám. V předložené diplomové práci se zabýváme využitím této metody ve výuce dospělých s ohledem na jejich specifika. Po vymezení pojmu "didaktická hra" hry klasifikujeme a poukazujeme na jejich přínos ve výuce. Nejrozsáhlejší část práce je věnována konkrétním hrám. Analyzujeme již vytvořené hry nebo na základě našich zkušeností navrhujeme hry vlastní, resp. různé modifikace her již vymyšlených. Po vyhodnocení dotazníků i provedené analýze učebnicových souborů jsme dospěli k závěru, že hraní her je vhodná metoda i ve výuce dospělých. Dále jsme zjistili, že četnost hraní her není dána věkem studentů. V závislosti na pokročilosti studenta se však mění zaměření her. Klíčová slova: specifika vzdělávání dospělých, didaktická metoda, sociální formy výuky, hra, didaktická hra, klasifikace her, analýza učebnicových souborů z hlediska her, návrh vlastních hercs_CZ
uk.abstract.enAuthor: Michaela Menclová Consultant: PhDr. Pavla Nečasová, Ph.D. Title: Options for the use of didactic games in lessons for adult German students Summary: Playing games, in the education of foreign languages with children, is the most common technique used. In this thesis we will deal with the use of this method for education of adults with regard to its specifics. After the idea specification of "the didactic game" we classify the games and promote their education profitability, The most extensive part of this thesis pays attention to specific games. I have analyzed: already created games, or on the basis of my own experience. I offer my own games based on various modifications of already created games. After evaluation of surveys as well as analysis of textbooks files, I have reached the conclusion that playing games is a convenient method even in tuition of adult students. Furthermore I found out the fact that the frequency of playing games is not limited by the students' age. Of course the type of game is in dependence on the level of the students. Keywords: specifics of education for adults, the didactic method, social types of education, the game, the didactic game, the classification of games, the analysis of textbook files in terms of games, the project of my own created gamesen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012935670106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV