Zobrazit minimální záznam

Czech advertising before and after 1989
dc.contributor.advisorJanovec, Ladislav
dc.creatorLangová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-04-19T18:41:09Z
dc.date.available2017-04-19T18:41:09Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/22981
dc.description.abstractV první části práce je zpracována dobová literatura o teorii reklamy. Od 20. let do druhé světové války byl v naší zemi rozvíjen zájem o reklamu, svůj vliv měl i vzor Spojených států amerických. Po roce 1948 tento zájem utichl a do roku 1989 byla péče věnována tzv. socialistické propagaci. Od 90. let se opět akcentuje teoretický základ pro rychle se rozvíjející reklamní odvětví a do dnešní doby vyšlo nepřeberné množství příruček, učebnic a studií, které se zabývají nejen jazykem reklamy. V druhé části práce je pozornost věnována právním normám a jejich proměnám v průběhu celého 20. století. Tyto zákony upravují pravidla obchodní souteže i působení médií. V třetí části jsou pak prostudované texty rozděleny do kategorií podle celkové koncepce a podle druhů apelů využívaných před rokem 1989 a jejich srovnání s reklamou dnešní.cs_CZ
dc.description.abstractV první části práce je zpracována dobová literatura o teorii reklamy. Od 20. let do druhé světové války byl v naší zemi rozvíjen zájem o reklamu, svůj vliv měl i vzor Spojených států amerických. Po roce 1948 tento zájem utichl a do roku 1989 byla péče věnována tzv. socialistické propagaci. Od 90. let se opět akcentuje teoretický základ pro rychle se rozvíjející reklamní odvětví a do dnešní doby vyšlo nepřeberné množství příruček, učebnic a studií, které se zabývají nejen jazykem reklamy. V druhé části práce je pozornost věnována právním normám a jejich proměnám v průběhu celého 20. století. Tyto zákony upravují pravidla obchodní souteže i působení médií. V třetí části jsou pak prostudované texty rozděleny do kategorií podle celkové koncepce a podle druhů apelů využívaných před rokem 1989 a jejich srovnání s reklamou dnešní.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleReklama před rokem 1989 a po němcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2010
dcterms.dateAccepted2010-01-14
dc.description.departmentKatedra českého jazykacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId81408
dc.title.translatedCzech advertising before and after 1989en_US
dc.contributor.refereeHolanová, Radka
dc.identifier.aleph001196526
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra českého jazykacs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV první části práce je zpracována dobová literatura o teorii reklamy. Od 20. let do druhé světové války byl v naší zemi rozvíjen zájem o reklamu, svůj vliv měl i vzor Spojených států amerických. Po roce 1948 tento zájem utichl a do roku 1989 byla péče věnována tzv. socialistické propagaci. Od 90. let se opět akcentuje teoretický základ pro rychle se rozvíjející reklamní odvětví a do dnešní doby vyšlo nepřeberné množství příruček, učebnic a studií, které se zabývají nejen jazykem reklamy. V druhé části práce je pozornost věnována právním normám a jejich proměnám v průběhu celého 20. století. Tyto zákony upravují pravidla obchodní souteže i působení médií. V třetí části jsou pak prostudované texty rozděleny do kategorií podle celkové koncepce a podle druhů apelů využívaných před rokem 1989 a jejich srovnání s reklamou dnešní.cs_CZ
uk.abstract.enV první části práce je zpracována dobová literatura o teorii reklamy. Od 20. let do druhé světové války byl v naší zemi rozvíjen zájem o reklamu, svůj vliv měl i vzor Spojených států amerických. Po roce 1948 tento zájem utichl a do roku 1989 byla péče věnována tzv. socialistické propagaci. Od 90. let se opět akcentuje teoretický základ pro rychle se rozvíjející reklamní odvětví a do dnešní doby vyšlo nepřeberné množství příruček, učebnic a studií, které se zabývají nejen jazykem reklamy. V druhé části práce je pozornost věnována právním normám a jejich proměnám v průběhu celého 20. století. Tyto zákony upravují pravidla obchodní souteže i působení médií. V třetí části jsou pak prostudované texty rozděleny do kategorií podle celkové koncepce a podle druhů apelů využívaných před rokem 1989 a jejich srovnání s reklamou dnešní.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra českého jazykacs_CZ
dc.identifier.lisID990011965260106986


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV