Sociální sítě Myspace a Facebook jako součást internetového marketingu během let 2007/2008
Social Networks Hyspace and Facebook as a Part of Internet Marketing During 2007/2008
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/22930Identifikátory
SIS: 81379
Kolekce
- Kvalifikační práce [18160]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hejlová, Denisa
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
27. 1. 2010
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Bakalářská práce zpracovává téma elektronických sociálních sítí MySpace a Facebook v rámci internetového marketingu. První část práce obsahuje úvod do elektronického marketingu, dále definuje sociální sítě a popisuje jejich stručnou historii a způsob jakým fungují. Druhá část práce popisuje sítě MySpace a Facebook, jejich funkce, možnosti komerční komunikace, které nabízejí, a jejich vliv na sociální komunikaci.
The bachelor's thesis researches the topic of electronic social networks MySpace and Facebook within the framework of internet marketing. The first part of the thesis consists of an introduction into electronic marketing, a definition of social networks and a brief description of their history and the way the function. The second part of the thesis describes the MySpace and Facebook networks, their functions, the possibilities of commercial communication which they offer and their influence on social communication.