dc.contributor.advisor | Zhouf, Jaroslav | |
dc.creator | Votoček, Jakub | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:14:03Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:14:03Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22295 | |
dc.description.abstract | V první části diplomové práce uvádím, jaké informace o inverzních funkcích může naleznout běžný student střední školy v nejčastěji používaných učebnicích, shrnutích a sbírkách vhodných pro opakování k maturitě a pro přípravu na přijímací zkoušky ke studiu na vysoké škole. Také se zaměřuji na informace, které se vyskytují na internetu. Tyto informace analyzuji a shrnuji celkovou situaci pro studenty. V další části práce popisuji, jak vyučuji téma inverzní funkce na SOA Stodůlky. Výuku provádím jiným než běžným způsobem. Přikládám několik studentských prací, které analyzuji a snažím se pochopit utváření pojmu inverzní funkce u studentů. To vše dělám pro jednodušší pochopení pojmu logaritmus studenty. V závěru práce porovnávám svou výuku s výukou běžnou. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the first part of the thesis, I mention which kind of information about the inverse function current students of high school can find in the most commonly used textbooks, summaries and collections suitable for the revision for the final exam and for preparing for entrance exams at universities. I also focus on information that is on Internet. The information analyzes and summarizes the overall situation for students. In the next part of the work, I describe how I teach the subject of inverse function in SOA Stodůlky. My teaching is done in the way which is different from normal way. I do all these things in order to students could understand the concept of the logarithm more simple. At the end of the work, I analyze all my teaching. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výuka inverzní funkce na střední škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-01-18 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 79726 | |
dc.title.translated | Teaching inverse function in high school | en_US |
dc.contributor.referee | Pilous, Derek | |
dc.identifier.aleph | 001200640 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchova | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Information Technology | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy matematika - technická a informační výchova | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Mathematics - Information Technology | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | V první části diplomové práce uvádím, jaké informace o inverzních funkcích může naleznout běžný student střední školy v nejčastěji používaných učebnicích, shrnutích a sbírkách vhodných pro opakování k maturitě a pro přípravu na přijímací zkoušky ke studiu na vysoké škole. Také se zaměřuji na informace, které se vyskytují na internetu. Tyto informace analyzuji a shrnuji celkovou situaci pro studenty. V další části práce popisuji, jak vyučuji téma inverzní funkce na SOA Stodůlky. Výuku provádím jiným než běžným způsobem. Přikládám několik studentských prací, které analyzuji a snažím se pochopit utváření pojmu inverzní funkce u studentů. To vše dělám pro jednodušší pochopení pojmu logaritmus studenty. V závěru práce porovnávám svou výuku s výukou běžnou. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the first part of the thesis, I mention which kind of information about the inverse function current students of high school can find in the most commonly used textbooks, summaries and collections suitable for the revision for the final exam and for preparing for entrance exams at universities. I also focus on information that is on Internet. The information analyzes and summarizes the overall situation for students. In the next part of the work, I describe how I teach the subject of inverse function in SOA Stodůlky. My teaching is done in the way which is different from normal way. I do all these things in order to students could understand the concept of the logarithm more simple. At the end of the work, I analyze all my teaching. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012006400106986 | |