dc.contributor.advisor | Kittnarová, Olga | |
dc.creator | Yang, Shu | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:11:18Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:11:18Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22284 | |
dc.description.abstract | RÉSUME Tato diplomová práce je sestavena z dvanácti kapitol, které se zaměřují na dějiny, definici, modely, metody, formy, techniky, čínské hudební nástroje, školní testy a další aktivity z oblasti muzikoterapie. První kapitola podává základní informaci o muzikoterapii a zabývá se definicemi tohoto pojmu. Druhá kapitola zahrnuje dějiny muzikoterapie od starověku po 20. století. Ve třetí kapitole zmiňuji základy muzikoterapie z fyzického, emocionálního, sociálního a estetického hlediska. Čtvrtá kapitola popisuje vztah mezi muzikoterapií a ostatními obory jako jsou hudební výchova a hudební psychologie. Pátá kapitola je věnována nejzávažnějším modelovým technikám muzikoterapie. Šestá kapitola se zaměřuje na formy muzikoterapie. Sedmá kapitola popisuje hudební prostředky a užívané techniky muzikoterapie, jakými jsou práce těla, hlasu a nástrojů. Osmá kapitola analýzuje techniky improvizace, kompozice a interpretace, užité v muzikoterapii. Devátá kapitola pokračuje s popisem poslechových disciplín v muzikoterapii. Desátá kapitola zmiňuje nejdůležitější a nejpopulárnější čínské hudební nástroje, které mohou být užity v muzikoterapii. Jedenáctá kapitola zahrnuje několik mých návrhů muzikoterapetických aktivit, které představují také práci s čínskými nástroji. Poslední kapitola obsahuje analýzy testů,... | cs_CZ |
dc.description.abstract | This diploma dissertation consists of twelve chapters which focus on the history, definitions, models, methods, forms, techniques, Chinese instruments, school's tests and activities ofMusic Therapy. The first chapter indicates general information about Music Therapy and covers the formal definition of the term. The second chapter includes the history of Music Therapy, from Ancient time to the 20th century. In the third chapter I mentioned the foundation of Music Therapy from physical, emotional, social and aesthetic point of view. The fourth chapter describes the relations of Music Therapy and other disciplines which are Music Education and Music Psychology. The fifth chapter is dedicated to the most important prototype models in Music Therapy. The sixth chapter is concentrated on the forms of Music Therapy. The seventh chapter expresses the music means and techniques of body, voice and instruments in Music Therapy. The eighth chapter indicates the use of the techniques such as improvisation, composition and interpretation in Music Therapy. The ninth chapter is continuing with the description of listening disciplines in Music Therapy. The tenth chapter is commenting the most important and popular Chinese instruments which might be used in Music Therapy. The eleventh chapter contain my several... | en_US |
dc.language | English | cs_CZ |
dc.language.iso | en_US | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Music Therapy. History, Models, Techniques, Tests with Chinese Instruments | en_US |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-03 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 87774 | |
dc.contributor.referee | Nedělka, Michal | |
dc.identifier.aleph | 001485795 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - sbormistrovství | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - Choir Conducting | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | RÉSUME Tato diplomová práce je sestavena z dvanácti kapitol, které se zaměřují na dějiny, definici, modely, metody, formy, techniky, čínské hudební nástroje, školní testy a další aktivity z oblasti muzikoterapie. První kapitola podává základní informaci o muzikoterapii a zabývá se definicemi tohoto pojmu. Druhá kapitola zahrnuje dějiny muzikoterapie od starověku po 20. století. Ve třetí kapitole zmiňuji základy muzikoterapie z fyzického, emocionálního, sociálního a estetického hlediska. Čtvrtá kapitola popisuje vztah mezi muzikoterapií a ostatními obory jako jsou hudební výchova a hudební psychologie. Pátá kapitola je věnována nejzávažnějším modelovým technikám muzikoterapie. Šestá kapitola se zaměřuje na formy muzikoterapie. Sedmá kapitola popisuje hudební prostředky a užívané techniky muzikoterapie, jakými jsou práce těla, hlasu a nástrojů. Osmá kapitola analýzuje techniky improvizace, kompozice a interpretace, užité v muzikoterapii. Devátá kapitola pokračuje s popisem poslechových disciplín v muzikoterapii. Desátá kapitola zmiňuje nejdůležitější a nejpopulárnější čínské hudební nástroje, které mohou být užity v muzikoterapii. Jedenáctá kapitola zahrnuje několik mých návrhů muzikoterapetických aktivit, které představují také práci s čínskými nástroji. Poslední kapitola obsahuje analýzy testů,... | cs_CZ |
uk.abstract.en | This diploma dissertation consists of twelve chapters which focus on the history, definitions, models, methods, forms, techniques, Chinese instruments, school's tests and activities ofMusic Therapy. The first chapter indicates general information about Music Therapy and covers the formal definition of the term. The second chapter includes the history of Music Therapy, from Ancient time to the 20th century. In the third chapter I mentioned the foundation of Music Therapy from physical, emotional, social and aesthetic point of view. The fourth chapter describes the relations of Music Therapy and other disciplines which are Music Education and Music Psychology. The fifth chapter is dedicated to the most important prototype models in Music Therapy. The sixth chapter is concentrated on the forms of Music Therapy. The seventh chapter expresses the music means and techniques of body, voice and instruments in Music Therapy. The eighth chapter indicates the use of the techniques such as improvisation, composition and interpretation in Music Therapy. The ninth chapter is continuing with the description of listening disciplines in Music Therapy. The tenth chapter is commenting the most important and popular Chinese instruments which might be used in Music Therapy. The eleventh chapter contain my several... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014857950106986 | |