dc.contributor.advisor | Strnadová, Iva | |
dc.creator | Kozderková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-19T15:01:25Z | |
dc.date.available | 2017-04-19T15:01:25Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/22261 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá činností pedagogicko-psychologických poraden se zaměřením na skupinové nápravy u dětí s specifickými poruchami učení (SPU). První část je věnována stručnému popisu specifických poruch učení a činnosti pedagogickopsychologických poraden. Hlavním tématem a cílem diplomové práce je popis skupinových náprav a především charakteristika jednotlivých oblastí skupinové nápravy. Toto téma je doplněno šetřením zaměřeným na využití skupinových náprav v pedagogickopsychologických poradnách v Západočeském kraji a popisem skupinové nápravy SPUCH. Jedná se o kurz pro děti druhých ročníků (který nabízí Pedagogicko-psychologická poradna v Klatovech) a případovou studii klienta, který tímto kurzem prošel. Klíčová slova: skupinová náprava, specifické poruchy učení, reedukace, pedagogicko-psychologická poradna, zraková percepce, sluchová percepce, prostorová a pravolevá orientace, řeč, motorika, pozornost, paměť, čtení, psaní, pravopis. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The thesis focuses on the activities of pedagogical-psychological consultation centers with special attention to group re-education of children with specific learning disabilities (SLD). The first part offers a brief description of specific learning disabilities and the activities of pedagogical-psychological consultation centers. The main topic and aim of this thesis is the description of group re-education and the characteristics of its each area. This topic is supplemented by a considerate focus on the use of group re-education in pedagogicalpsychological consultation centers in Western Bohemia known as "SPUCH" - a course for second-year children (offered by the pedagogical-psychological consultation center in Klatovy). I have also included a case study of a client, who has participated in this course. Key Words: group re-education, specific learning disabilities, re-education, pedagogical-psychological consultation center, visual perception, auditory perception, spatial and right-left orientation, speech, motor response, attention, memory, reading, writing, spelling. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Činnost pedagogicko-psychologických poraden se zaměřením na skupinové nápravy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2010 | |
dcterms.dateAccepted | 2010-06-02 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 88158 | |
dc.title.translated | Activity of educational-psychological counselling centre with focus on group re-education | en_US |
dc.contributor.referee | Zemková, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 001466258 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá činností pedagogicko-psychologických poraden se zaměřením na skupinové nápravy u dětí s specifickými poruchami učení (SPU). První část je věnována stručnému popisu specifických poruch učení a činnosti pedagogickopsychologických poraden. Hlavním tématem a cílem diplomové práce je popis skupinových náprav a především charakteristika jednotlivých oblastí skupinové nápravy. Toto téma je doplněno šetřením zaměřeným na využití skupinových náprav v pedagogickopsychologických poradnách v Západočeském kraji a popisem skupinové nápravy SPUCH. Jedná se o kurz pro děti druhých ročníků (který nabízí Pedagogicko-psychologická poradna v Klatovech) a případovou studii klienta, který tímto kurzem prošel. Klíčová slova: skupinová náprava, specifické poruchy učení, reedukace, pedagogicko-psychologická poradna, zraková percepce, sluchová percepce, prostorová a pravolevá orientace, řeč, motorika, pozornost, paměť, čtení, psaní, pravopis. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The thesis focuses on the activities of pedagogical-psychological consultation centers with special attention to group re-education of children with specific learning disabilities (SLD). The first part offers a brief description of specific learning disabilities and the activities of pedagogical-psychological consultation centers. The main topic and aim of this thesis is the description of group re-education and the characteristics of its each area. This topic is supplemented by a considerate focus on the use of group re-education in pedagogicalpsychological consultation centers in Western Bohemia known as "SPUCH" - a course for second-year children (offered by the pedagogical-psychological consultation center in Klatovy). I have also included a case study of a client, who has participated in this course. Key Words: group re-education, specific learning disabilities, re-education, pedagogical-psychological consultation center, visual perception, auditory perception, spatial and right-left orientation, speech, motor response, attention, memory, reading, writing, spelling. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990014662580106986 | |