dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Hronková, Marie | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:24:54Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:24:54Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21037 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ - Konzultace učitel-rodič-žák nabízí ve své teoretické části historický vhled n a pojetí dítěte a n a utváření vztahu mezi rodinou a školou. Práce si klade za cíl zmapovat formy komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou a jejich přínos pro dítě. Praktická část popisuje způsoby spolupráce a komunikace na konkrétní základní škole. Je zaměřená na konzultace učitel-rodič-žák. Formou pozorování, dotazníků a rozhovorů s učiteli, rodiči a žáky se autorka snaží zhodnotit efektivitu, smysluplnost a přínosy této formy komunikace zejména pro dítě a j e ho úspěšné vzdělávání. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The graduation work called Family-School Communication and Cooperation in Primary education - Teacher-Parent-Pupil Consultation offers in its theoretical part a historical view to t he child conception and view to formation of a relation between family and school. The a im of the work is to map forms of family-school communication and cooperation and their benefits for a child. The empirical part describes ways of communication and cooperation at particular school. It is focused on teacher-parent-pupil consultation. The author u s e s methods of observation, questionnaire and interviews with teachers, parents and pupils to analyse the effectiveness and benefits of consultations especially for a pupil and h i s / h e r successful educational process. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ konzultace učitel-rodič-žák | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-20 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70673 | |
dc.title.translated | Family-School Communication and Cooperation in Primary education - Teacher-Parent-Pupil Consultation | en_US |
dc.contributor.referee | Stará, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001137039 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce s názvem Komunikace a spolupráce rodiny a školy na prvním stupni ZŠ - Konzultace učitel-rodič-žák nabízí ve své teoretické části historický vhled n a pojetí dítěte a n a utváření vztahu mezi rodinou a školou. Práce si klade za cíl zmapovat formy komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou a jejich přínos pro dítě. Praktická část popisuje způsoby spolupráce a komunikace na konkrétní základní škole. Je zaměřená na konzultace učitel-rodič-žák. Formou pozorování, dotazníků a rozhovorů s učiteli, rodiči a žáky se autorka snaží zhodnotit efektivitu, smysluplnost a přínosy této formy komunikace zejména pro dítě a j e ho úspěšné vzdělávání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The graduation work called Family-School Communication and Cooperation in Primary education - Teacher-Parent-Pupil Consultation offers in its theoretical part a historical view to t he child conception and view to formation of a relation between family and school. The a im of the work is to map forms of family-school communication and cooperation and their benefits for a child. The empirical part describes ways of communication and cooperation at particular school. It is focused on teacher-parent-pupil consultation. The author u s e s methods of observation, questionnaire and interviews with teachers, parents and pupils to analyse the effectiveness and benefits of consultations especially for a pupil and h i s / h e r successful educational process. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011370390106986 | |