dc.contributor.advisor | Kargerová, Jana | |
dc.creator | Vojtová, Irena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T12:23:45Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T12:23:45Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/21032 | |
dc.description.abstract | Diplomová je zaměřena na zkoumání komunikativní kompetence ve vzdělávacím programu Začít spolu. Teoretická část se věnuje transformaci českého školství, zabývá se alternativními a inovativními vzdělávacími systémy, dále představuje klíčové kompetence v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. V závěru teoretické části jsou uvedeny hlavní myšlenky programu Začít spolu a centra aktivit. Součástí výzkumné části diplomové práce je akční výzkum. Snažím se zde navrhnout co nejefektivnější způsob, jak rozvíjet u dětí kompetenci komunikativní. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work is focused on exploring communicative competence in the educational program Step by Step. Theoretical part is devoted to transformation of the Czech school system. Furthermore it is dealing with alternative and innovative educational systems and introduces key competences in context with educational framework of the program for elementary-school education. At the end of the theoretical part there are main thoughts of the program Step by Step stated there. Action research meets requirements for research part of my diploma thesis. I am trying to suggest the most effective way of developing communicative competence in children in this part. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Rozvíjení kompetence komunikativní v centrech aktivit v programu začít spolu | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2009 | |
dcterms.dateAccepted | 2009-05-20 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 70681 | |
dc.title.translated | The communicative competence in the activity centres in the step by step program | en_US |
dc.contributor.referee | Tomková, Anna | |
dc.identifier.aleph | 001136784 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová je zaměřena na zkoumání komunikativní kompetence ve vzdělávacím programu Začít spolu. Teoretická část se věnuje transformaci českého školství, zabývá se alternativními a inovativními vzdělávacími systémy, dále představuje klíčové kompetence v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. V závěru teoretické části jsou uvedeny hlavní myšlenky programu Začít spolu a centra aktivit. Součástí výzkumné části diplomové práce je akční výzkum. Snažím se zde navrhnout co nejefektivnější způsob, jak rozvíjet u dětí kompetenci komunikativní. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work is focused on exploring communicative competence in the educational program Step by Step. Theoretical part is devoted to transformation of the Czech school system. Furthermore it is dealing with alternative and innovative educational systems and introduces key competences in context with educational framework of the program for elementary-school education. At the end of the theoretical part there are main thoughts of the program Step by Step stated there. Action research meets requirements for research part of my diploma thesis. I am trying to suggest the most effective way of developing communicative competence in children in this part. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011367840106986 | |