Zobrazit minimální záznam

The communicative competence in the activity centres in the step by step program
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorVojtová, Irena
dc.date.accessioned2017-04-18T12:23:45Z
dc.date.available2017-04-18T12:23:45Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21032
dc.description.abstractDiplomová je zaměřena na zkoumání komunikativní kompetence ve vzdělávacím programu Začít spolu. Teoretická část se věnuje transformaci českého školství, zabývá se alternativními a inovativními vzdělávacími systémy, dále představuje klíčové kompetence v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. V závěru teoretické části jsou uvedeny hlavní myšlenky programu Začít spolu a centra aktivit. Součástí výzkumné části diplomové práce je akční výzkum. Snažím se zde navrhnout co nejefektivnější způsob, jak rozvíjet u dětí kompetenci komunikativní.cs_CZ
dc.description.abstractThis work is focused on exploring communicative competence in the educational program Step by Step. Theoretical part is devoted to transformation of the Czech school system. Furthermore it is dealing with alternative and innovative educational systems and introduces key competences in context with educational framework of the program for elementary-school education. At the end of the theoretical part there are main thoughts of the program Step by Step stated there. Action research meets requirements for research part of my diploma thesis. I am trying to suggest the most effective way of developing communicative competence in children in this part.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvíjení kompetence komunikativní v centrech aktivit v programu začít spolucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-20
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId70681
dc.title.translatedThe communicative competence in the activity centres in the step by step programen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph001136784
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová je zaměřena na zkoumání komunikativní kompetence ve vzdělávacím programu Začít spolu. Teoretická část se věnuje transformaci českého školství, zabývá se alternativními a inovativními vzdělávacími systémy, dále představuje klíčové kompetence v kontextu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání. V závěru teoretické části jsou uvedeny hlavní myšlenky programu Začít spolu a centra aktivit. Součástí výzkumné části diplomové práce je akční výzkum. Snažím se zde navrhnout co nejefektivnější způsob, jak rozvíjet u dětí kompetenci komunikativní.cs_CZ
uk.abstract.enThis work is focused on exploring communicative competence in the educational program Step by Step. Theoretical part is devoted to transformation of the Czech school system. Furthermore it is dealing with alternative and innovative educational systems and introduces key competences in context with educational framework of the program for elementary-school education. At the end of the theoretical part there are main thoughts of the program Step by Step stated there. Action research meets requirements for research part of my diploma thesis. I am trying to suggest the most effective way of developing communicative competence in children in this part.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011367840106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV