Zdravý životní styl a estetično pro žáky 4. a 5. třídy
Healthy Life Style and Table Manners of Students from 4th and 5th Grade of Elementary School
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/21027Identifikátory
SIS: 72015
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zvírotský, Michal
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
21. 5. 2009
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Zdravý životní styl a estetično pro žáky 4. a 5. třídy ABSTRAKT: Tato práce se snaží řešit otázku zdravého životního stylu a estetična u žáků 4. a 5. třídy. V teoretické části se snažím ukázat, co a proč by žáci měli znát a jak se tomuto tématu staví RVP. Následuje výzkumná část, kde zkoumám, co žáci z tohoto tématu znají a zda své informace dokáží využít. Jako poslední zde navrhuji program na jeden a půl roku, ve kterém žáci teoreticky i prakticky získávají informace z těchto oblastí: zdravá strava, estetika stolování, pohyb a sport, hygiena a móda. Na závěr předvádím některé odučené a upravené lekce projektu a celkové vyhodnocení projektu. KLÍČOVÁ SLOVA: Zdraví životní styl, estetika, sport, hygiena, móda
Healthy life style and table manners of students from 4lh and 5th grade of elementary school SUMMARY: This diploma thesis is dealing with question of healthy life style and aesthetic of students from 4th and 5lh grade of elementary school. In theoretical part I am trying to show what and why should students know about this topic and how is RVP dealing with it. In the following experimental part I examine what students know from this topic and if they are able to use the information. In last part I am suggesting programme for one and half year in which students gain theoretical and practical knowledge from fields such as: healthy food, aesthetics of dining, exercise and sport, hygiene and fashion. Finally, I will be reviling some of the taught and amended lessons of the project. The total evaluation of the project concludes the paper. KEYWORDS: Healthy life style, aesthetics, sport, hygiene, fashion