Zobrazit minimální záznam

Dealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skills
dc.contributor.advisorNečasová, Pavla
dc.creatorPelikánová, Dominika
dc.date.accessioned2017-04-18T12:09:26Z
dc.date.available2017-04-18T12:09:26Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/21007
dc.description.abstractAutor Dominika Pelikanova, ucitelstvi SS (Nj - Zsv) Nazev Prace s chybou pri vYuce nemeckeho jazyka se zretelem k ustnimu i pisemnemu projevu Dealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skills Pocet stran 96 Vysoka skola Univerzita Karlova, Pedagogicka fakulta, katedra germanistiky Vedouci diplomove prace PhDr. PavIa Necasova Ph.D. Popis prace Prace se zaby-va problematikou chyby jak v ustnim, tak i pisemnem projevu zaku. V teoreticke casti jsou vymezeny pozitivni a negativni aspekty fenomenu "chyba", jeji funkce a druhy klasifikace dIe nlznych kriterii. Jsou vytyceny jednotlive faze analyzy chyby a zdfuazneny osobnosti uCitele a zaka v ramci jejich interakce. V zaveru teoreticke casti se prace zaby-va konkretnimi specifiky prace s chybou v ustnim i pisemnem projevu zaku. Prakticka cast se orientuje na vlastni yYzkum, ktery probehl na prazskych ctyrletych gymnaziich. Jeho cHern bylo zjistit, jakym zpusobem uCitele k chybe pristupuji a jake metody jsou pri opravach ve vYuce vyuzivany. Pro sirsi nahled na danou problematiku byly pouzity t6 empiricke metody. Hlavni metoda dotazniku pro uCitele byla doplnena 0 dye dopliikove metody, a to strukturovany rozhovor s zaky a pozorovani vYuky.cs_CZ
dc.description.abstractAutor Dominika Pelikanova, ucitelstvi SS (Nj - Zsv) Nazev Prace s chybou pri vYuce nemeckeho jazyka se zretelem k ustnimu i pisemnemu projevu Dealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skills Pocet stran 96 Vysoka skola Univerzita Karlova, Pedagogicka fakulta, katedra germanistiky Vedouci diplomove prace PhDr. PavIa Necasova Ph.D. Popis prace Prace se zaby-va problematikou chyby jak v ustnim, tak i pisemnem projevu zaku. V teoreticke casti jsou vymezeny pozitivni a negativni aspekty fenomenu "chyba", jeji funkce a druhy klasifikace dIe nlznych kriterii. Jsou vytyceny jednotlive faze analyzy chyby a zdfuazneny osobnosti uCitele a zaka v ramci jejich interakce. V zaveru teoreticke casti se prace zaby-va konkretnimi specifiky prace s chybou v ustnim i pisemnem projevu zaku. Prakticka cast se orientuje na vlastni yYzkum, ktery probehl na prazskych ctyrletych gymnaziich. Jeho cHern bylo zjistit, jakym zpusobem uCitele k chybe pristupuji a jake metody jsou pri opravach ve vYuce vyuzivany. Pro sirsi nahled na danou problematiku byly pouzity t6 empiricke metody. Hlavni metoda dotazniku pro uCitele byla doplnena 0 dye dopliikove metody, a to strukturovany rozhovor s zaky a pozorovani vYuky.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePráce s chybou při výuce německého jazyka se zřetelem k ústnímu i písemnému projevucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-05-29
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId57298
dc.title.translatedDealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skillsen_US
dc.contributor.refereeŠvermová, Dagmar
dc.identifier.aleph001139321
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy německý jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools German - Social Sciensesen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy německý jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools German - Social Sciensesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csAutor Dominika Pelikanova, ucitelstvi SS (Nj - Zsv) Nazev Prace s chybou pri vYuce nemeckeho jazyka se zretelem k ustnimu i pisemnemu projevu Dealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skills Pocet stran 96 Vysoka skola Univerzita Karlova, Pedagogicka fakulta, katedra germanistiky Vedouci diplomove prace PhDr. PavIa Necasova Ph.D. Popis prace Prace se zaby-va problematikou chyby jak v ustnim, tak i pisemnem projevu zaku. V teoreticke casti jsou vymezeny pozitivni a negativni aspekty fenomenu "chyba", jeji funkce a druhy klasifikace dIe nlznych kriterii. Jsou vytyceny jednotlive faze analyzy chyby a zdfuazneny osobnosti uCitele a zaka v ramci jejich interakce. V zaveru teoreticke casti se prace zaby-va konkretnimi specifiky prace s chybou v ustnim i pisemnem projevu zaku. Prakticka cast se orientuje na vlastni yYzkum, ktery probehl na prazskych ctyrletych gymnaziich. Jeho cHern bylo zjistit, jakym zpusobem uCitele k chybe pristupuji a jake metody jsou pri opravach ve vYuce vyuzivany. Pro sirsi nahled na danou problematiku byly pouzity t6 empiricke metody. Hlavni metoda dotazniku pro uCitele byla doplnena 0 dye dopliikove metody, a to strukturovany rozhovor s zaky a pozorovani vYuky.cs_CZ
uk.abstract.enAutor Dominika Pelikanova, ucitelstvi SS (Nj - Zsv) Nazev Prace s chybou pri vYuce nemeckeho jazyka se zretelem k ustnimu i pisemnemu projevu Dealing with mistakes in teaching German language with regards to oral and writing skills Pocet stran 96 Vysoka skola Univerzita Karlova, Pedagogicka fakulta, katedra germanistiky Vedouci diplomove prace PhDr. PavIa Necasova Ph.D. Popis prace Prace se zaby-va problematikou chyby jak v ustnim, tak i pisemnem projevu zaku. V teoreticke casti jsou vymezeny pozitivni a negativni aspekty fenomenu "chyba", jeji funkce a druhy klasifikace dIe nlznych kriterii. Jsou vytyceny jednotlive faze analyzy chyby a zdfuazneny osobnosti uCitele a zaka v ramci jejich interakce. V zaveru teoreticke casti se prace zaby-va konkretnimi specifiky prace s chybou v ustnim i pisemnem projevu zaku. Prakticka cast se orientuje na vlastni yYzkum, ktery probehl na prazskych ctyrletych gymnaziich. Jeho cHern bylo zjistit, jakym zpusobem uCitele k chybe pristupuji a jake metody jsou pri opravach ve vYuce vyuzivany. Pro sirsi nahled na danou problematiku byly pouzity t6 empiricke metody. Hlavni metoda dotazniku pro uCitele byla doplnena 0 dye dopliikove metody, a to strukturovany rozhovor s zaky a pozorovani vYuky.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011393210106986


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV