Zobrazit minimální záznam

Management of social networks in non-profit organizations in the field of sports
dc.contributor.advisorOpelík, Daniel
dc.creatorMatušková, Romana
dc.date.accessioned2025-07-01T11:40:51Z
dc.date.available2025-07-01T11:40:51Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/199830
dc.description.abstractTitle: Management of social networks in non-profit organizations in the field of sports Objectives: The aim of this thesis is to provide a comprehensive view of the use of social networks in the non-profit sector and to gain insights that can contribute to a better understanding and more effective use of social networks for marketing purposes. Methods: The quantitative method of electronic questioning was used in this thesis. Data were obtained from respondents from sports clubs in the Czech Republic and Slovakia by means of a questionnaire survey. The data were processed using basic statistical descriptions. A comparative method was also used in the thesis to compare the results between the two countries to identify differences and similarities. Results: The result of the thesis is a comprehensive look at the current state of social networking in non-profit organizations in the field of sport. The quantitative research helped to identify the challenges faced by sports clubs, which include, for example, a lack of staff capacity, the absence of a social networking strategy or a limited budget. The results of the thesis also pointed to positive examples of social media use in sports clubs. This thesis creates scope for further research that could focus on specific sectors of sport, for example....en_US
dc.description.abstractNázev: Správa sociálních sítí v neziskových organizacích v oblasti sportu Cíle: Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na využívání sociálních sítí v neziskovém sektoru a získat poznatky, které mohou přispět k lepšímu porozumění a efektivnějšímu využití sociálních sítí pro marketingové účely. Metody: V práci byla použita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Data byla získána od respondentů ze sportovních klubů v České republice a na Slovensku prostřednictvím dotazníkového šetření. Data byla zpracována pomocí základní statistické deskripce. V rámci práce byla použita také komparativní metoda, pomocí které byly porovnány výsledky mezi oběma zeměmi pro identifikování rozdílů a podobností. Výsledky: Výsledkem práce je komplexní pohled na současný stav využívání sociálních sítí v neziskových organizacích v oblasti sportu. Kvantitativní výzkum pomohl identifikovat výzvy, s nimiž se sportovní kluby potýkají, mezi něž patří například nedostatek personálních kapacit, absence strategie pro sociální sítě nebo omezený rozpočet. Výsledky diplomové práce rovněž poukázaly i na pozitivní příklady využívání sociálních sítí ve sportovních klubech. Tato práce vytváří prostor pro další výzkumy, které by se mohly zaměřit například na konkrétní odvětví sportu. Klíčová slova: marketingový výzkum, neziskové...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectnon-profit organizationsen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectsocial network managementen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectneziskové organizacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectspráva sociálních sítícs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.titleSpráva sociálních sítí v neziskových organizacích v oblasti sportucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId260607
dc.title.translatedManagement of social networks in non-profit organizations in the field of sportsen_US
dc.contributor.refereeČáslavová, Eva
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Správa sociálních sítí v neziskových organizacích v oblasti sportu Cíle: Cílem práce je poskytnout ucelený pohled na využívání sociálních sítí v neziskovém sektoru a získat poznatky, které mohou přispět k lepšímu porozumění a efektivnějšímu využití sociálních sítí pro marketingové účely. Metody: V práci byla použita kvantitativní metoda elektronického dotazování. Data byla získána od respondentů ze sportovních klubů v České republice a na Slovensku prostřednictvím dotazníkového šetření. Data byla zpracována pomocí základní statistické deskripce. V rámci práce byla použita také komparativní metoda, pomocí které byly porovnány výsledky mezi oběma zeměmi pro identifikování rozdílů a podobností. Výsledky: Výsledkem práce je komplexní pohled na současný stav využívání sociálních sítí v neziskových organizacích v oblasti sportu. Kvantitativní výzkum pomohl identifikovat výzvy, s nimiž se sportovní kluby potýkají, mezi něž patří například nedostatek personálních kapacit, absence strategie pro sociální sítě nebo omezený rozpočet. Výsledky diplomové práce rovněž poukázaly i na pozitivní příklady využívání sociálních sítí ve sportovních klubech. Tato práce vytváří prostor pro další výzkumy, které by se mohly zaměřit například na konkrétní odvětví sportu. Klíčová slova: marketingový výzkum, neziskové...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Management of social networks in non-profit organizations in the field of sports Objectives: The aim of this thesis is to provide a comprehensive view of the use of social networks in the non-profit sector and to gain insights that can contribute to a better understanding and more effective use of social networks for marketing purposes. Methods: The quantitative method of electronic questioning was used in this thesis. Data were obtained from respondents from sports clubs in the Czech Republic and Slovakia by means of a questionnaire survey. The data were processed using basic statistical descriptions. A comparative method was also used in the thesis to compare the results between the two countries to identify differences and similarities. Results: The result of the thesis is a comprehensive look at the current state of social networking in non-profit organizations in the field of sport. The quantitative research helped to identify the challenges faced by sports clubs, which include, for example, a lack of staff capacity, the absence of a social networking strategy or a limited budget. The results of the thesis also pointed to positive examples of social media use in sports clubs. This thesis creates scope for further research that could focus on specific sectors of sport, for example....en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV