dc.contributor.advisor | Hejtmánek, Lukáš | |
dc.creator | Bolemant, Ricardo | |
dc.date.accessioned | 2025-07-01T11:29:43Z | |
dc.date.available | 2025-07-01T11:29:43Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/199821 | |
dc.description.abstract | The aim of the work is to develop a full-stack web application, which will allow you to monitor the player's activity during the experiment in real time and to intervene in the course of the experiment with various commands. The application communicates with the experiment created in the Unity game engine via a package. The package can be easily implemented and configured. For example, in the case of experiments in virtual reality, the application will no longer require the player to take off the headset to set up the experiment, and the player will also not have to comment on basic things, such as where he is in the experiment. | en_US |
dc.description.abstract | Cílem práce je vyvinout full-stack webovou aplikaci, pomocí které bude možné sledovat aktivitu hráče během experimentu v reálném čase a různými příkazy zasahovat do průběhu experimentu. Aplikace komunikuje s experimentem vytvořeným v herním enginu Unity prostřednictvím balíčku. Balíček lze snadno implementovat a nastavit. Díky aplikaci už například nebude v případě experimentů ve virtuální realitě nutné sundávat hráči dolů headset pro nastavování experimentu a hráč také nebude muset komentovat základní věci, jako například to, kde se v experimentu právě nachází. | cs_CZ |
dc.language | Slovenčina | cs_CZ |
dc.language.iso | sk_SK | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | unity|web app|cognitive experiments | en_US |
dc.subject | unity|webová aplikace|kognitivní výzkum | cs_CZ |
dc.title | Monitorovanie a riadenie chovania hráčov v reálnom čase v Unity pomocou full-stack webovej aplikácie | sk_SK |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2025 | |
dcterms.dateAccepted | 2025-06-10 | |
dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 283326 | |
dc.title.translated | Real time monitoring and control of player behavior in Unity using a full-stack web app | en_US |
dc.title.translated | Monitorování a řízení chování hráčů v reálném čase v Unity pomocí full-stack webové aplikace | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Šosvald, David | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
thesis.degree.discipline | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových her | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science - Visual Computing and Game Development | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je vyvinout full-stack webovou aplikaci, pomocí které bude možné sledovat aktivitu hráče během experimentu v reálném čase a různými příkazy zasahovat do průběhu experimentu. Aplikace komunikuje s experimentem vytvořeným v herním enginu Unity prostřednictvím balíčku. Balíček lze snadno implementovat a nastavit. Díky aplikaci už například nebude v případě experimentů ve virtuální realitě nutné sundávat hráči dolů headset pro nastavování experimentu a hráč také nebude muset komentovat základní věci, jako například to, kde se v experimentu právě nachází. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The aim of the work is to develop a full-stack web application, which will allow you to monitor the player's activity during the experiment in real time and to intervene in the course of the experiment with various commands. The application communicates with the experiment created in the Unity game engine via a package. The package can be easily implemented and configured. For example, in the case of experiments in virtual reality, the application will no longer require the player to take off the headset to set up the experiment, and the player will also not have to comment on basic things, such as where he is in the experiment. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |