Zobrazit minimální záznam

Real time monitoring and control of player behavior in Unity using a full-stack web app
Monitorování a řízení chování hráčů v reálném čase v Unity pomocí full-stack webové aplikace
dc.contributor.advisorHejtmánek, Lukáš
dc.creatorBolemant, Ricardo
dc.date.accessioned2025-07-01T11:29:43Z
dc.date.available2025-07-01T11:29:43Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/199821
dc.description.abstractThe aim of the work is to develop a full-stack web application, which will allow you to monitor the player's activity during the experiment in real time and to intervene in the course of the experiment with various commands. The application communicates with the experiment created in the Unity game engine via a package. The package can be easily implemented and configured. For example, in the case of experiments in virtual reality, the application will no longer require the player to take off the headset to set up the experiment, and the player will also not have to comment on basic things, such as where he is in the experiment.en_US
dc.description.abstractCílem práce je vyvinout full-stack webovou aplikaci, pomocí které bude možné sledovat aktivitu hráče během experimentu v reálném čase a různými příkazy zasahovat do průběhu experimentu. Aplikace komunikuje s experimentem vytvořeným v herním enginu Unity prostřednictvím balíčku. Balíček lze snadno implementovat a nastavit. Díky aplikaci už například nebude v případě experimentů ve virtuální realitě nutné sundávat hráči dolů headset pro nastavování experimentu a hráč také nebude muset komentovat základní věci, jako například to, kde se v experimentu právě nachází.cs_CZ
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectunity|web app|cognitive experimentsen_US
dc.subjectunity|webová aplikace|kognitivní výzkumcs_CZ
dc.titleMonitorovanie a riadenie chovania hráčov v reálnom čase v Unity pomocou full-stack webovej aplikáciesk_SK
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-06-10
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId283326
dc.title.translatedReal time monitoring and control of player behavior in Unity using a full-stack web appen_US
dc.title.translatedMonitorování a řízení chování hráčů v reálném čase v Unity pomocí full-stack webové aplikacecs_CZ
dc.contributor.refereeŠosvald, David
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.degree.disciplineInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
thesis.degree.programInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
thesis.degree.programComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatika - Vizuální výpočty a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-program.enComputer Science - Visual Computing and Game Developmenten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem práce je vyvinout full-stack webovou aplikaci, pomocí které bude možné sledovat aktivitu hráče během experimentu v reálném čase a různými příkazy zasahovat do průběhu experimentu. Aplikace komunikuje s experimentem vytvořeným v herním enginu Unity prostřednictvím balíčku. Balíček lze snadno implementovat a nastavit. Díky aplikaci už například nebude v případě experimentů ve virtuální realitě nutné sundávat hráči dolů headset pro nastavování experimentu a hráč také nebude muset komentovat základní věci, jako například to, kde se v experimentu právě nachází.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the work is to develop a full-stack web application, which will allow you to monitor the player's activity during the experiment in real time and to intervene in the course of the experiment with various commands. The application communicates with the experiment created in the Unity game engine via a package. The package can be easily implemented and configured. For example, in the case of experiments in virtual reality, the application will no longer require the player to take off the headset to set up the experiment, and the player will also not have to comment on basic things, such as where he is in the experiment.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV