Monitorovanie a riadenie chovania hráčov v reálnom čase v Unity pomocou full-stack webovej aplikácie
Real time monitoring and control of player behavior in Unity using a full-stack web app
Monitorování a řízení chování hráčů v reálném čase v Unity pomocí full-stack webové aplikace
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/199821Identifiers
Study Information System: 283326
Collections
- Kvalifikační práce [11502]
Author
Advisor
Referee
Šosvald, David
Faculty / Institute
Faculty of Mathematics and Physics
Discipline
Computer Science - Visual Computing and Game Development
Department
Department of Software and Computer Science Education
Date of defense
10. 6. 2025
Publisher
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaLanguage
Slovak
Grade
Good
Keywords (Czech)
unity|webová aplikace|kognitivní výzkumKeywords (English)
unity|web app|cognitive experimentsCílem práce je vyvinout full-stack webovou aplikaci, pomocí které bude možné sledovat aktivitu hráče během experimentu v reálném čase a různými příkazy zasahovat do průběhu experimentu. Aplikace komunikuje s experimentem vytvořeným v herním enginu Unity prostřednictvím balíčku. Balíček lze snadno implementovat a nastavit. Díky aplikaci už například nebude v případě experimentů ve virtuální realitě nutné sundávat hráči dolů headset pro nastavování experimentu a hráč také nebude muset komentovat základní věci, jako například to, kde se v experimentu právě nachází.
The aim of the work is to develop a full-stack web application, which will allow you to monitor the player's activity during the experiment in real time and to intervene in the course of the experiment with various commands. The application communicates with the experiment created in the Unity game engine via a package. The package can be easily implemented and configured. For example, in the case of experiments in virtual reality, the application will no longer require the player to take off the headset to set up the experiment, and the player will also not have to comment on basic things, such as where he is in the experiment.