Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of the Czech Volleyball Association
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorCihlářová, Aneta
dc.date.accessioned2025-07-01T09:55:36Z
dc.date.available2025-07-01T09:55:36Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/199743
dc.description.abstractTitle: Marketing communication of the Czech Volleyball Association. Objectives: The main objective of the thesis is to propose recommendations for the use of digital marketing tools - social networks (Facebook, Instagram and YouTube), websites, mobile applications and e-mail marketing. Methods: The thesis used the method of content analysis of social networks(Facebook, Instagram and YouTube), websites, mobile application and e-mail marketing. Furthermore, the method of semi- structured interview with the head of the marketing department of the Czech Volleyball Association. Results: The most significant shortcomings in the Czech Volleyball Association's digital marketing communication were identified in the area of the official website, which is currently not optimized for mobile devices, lacks visual appeal, clarity, and some functional elements. Based on these findings, recommendations were proposed to improve the visual design, enhance functionality, and implement e- commerce features. Facebook and Instagram are actively used by the association; therefore, the suggested improvements focus mainly on increasing engagement through interactive content. Regarding the mobile application, untapped opportunities were identified in the form of gamification elements and e-commerce functionalities, such as...en_US
dc.description.abstractNázev: Marketingová komunikace Českého volejbalového svazu. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro využívání digitálních marketingových nástrojů - sociální sítě (Facebook, Instagram a YouTube), webové stránky, mobilní aplikaci a e-mail marketing. Metody: V práci byla využita metoda obsahové analýzy sociálních sítí (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránek, mobilní aplikace a e-mail marketingu. Dále byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru s vedoucím marketingového úseku Českého volejbalového svazu. Výsledky: Největší rezervy v digitální marketingové komunikaci Českého volejbalového svazu byly identifikovány v oblasti webových stránek, které nejsou v současnosti optimalizované pro mobilní zařízení, postrádají vizuální atraktivitu, přehlednost i některé funkční prvky. Na základě těchto zjištění byla navržena doporučení zaměřená na úpravu vizuální stránky, zlepšení funkčnosti a doplnění e-commerce prvků. Platformy Facebook a Instagram jsou svazem využívány aktivně, analýza zde vedla pouze k návrhům na podporu engagementu prostřednictvím interaktivních formátů. V případě mobilní aplikace byly identifikovány nevyužité příležitosti zejména v oblasti gamifikace a implementace e-commerce funkcí, jako je prodej vstupenek nebo merchandisingu. Analýza e-mailového...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectvolleyballen_US
dc.subjectwebsitesen_US
dc.subjectmobile appsen_US
dc.subjecte-mail marketingen_US
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectvolejbalcs_CZ
dc.subjectwebové stránkycs_CZ
dc.subjectmobilní aplikacecs_CZ
dc.subjecte-mail marketingcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace Českého volejbalového svazucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-06-10
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId261382
dc.title.translatedMarketing communication of the Czech Volleyball Associationen_US
dc.contributor.refereeChrudimský, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSport Managementen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSport Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Marketingová komunikace Českého volejbalového svazu. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro využívání digitálních marketingových nástrojů - sociální sítě (Facebook, Instagram a YouTube), webové stránky, mobilní aplikaci a e-mail marketing. Metody: V práci byla využita metoda obsahové analýzy sociálních sítí (Facebook, Instagram a YouTube), webových stránek, mobilní aplikace a e-mail marketingu. Dále byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru s vedoucím marketingového úseku Českého volejbalového svazu. Výsledky: Největší rezervy v digitální marketingové komunikaci Českého volejbalového svazu byly identifikovány v oblasti webových stránek, které nejsou v současnosti optimalizované pro mobilní zařízení, postrádají vizuální atraktivitu, přehlednost i některé funkční prvky. Na základě těchto zjištění byla navržena doporučení zaměřená na úpravu vizuální stránky, zlepšení funkčnosti a doplnění e-commerce prvků. Platformy Facebook a Instagram jsou svazem využívány aktivně, analýza zde vedla pouze k návrhům na podporu engagementu prostřednictvím interaktivních formátů. V případě mobilní aplikace byly identifikovány nevyužité příležitosti zejména v oblasti gamifikace a implementace e-commerce funkcí, jako je prodej vstupenek nebo merchandisingu. Analýza e-mailového...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing communication of the Czech Volleyball Association. Objectives: The main objective of the thesis is to propose recommendations for the use of digital marketing tools - social networks (Facebook, Instagram and YouTube), websites, mobile applications and e-mail marketing. Methods: The thesis used the method of content analysis of social networks(Facebook, Instagram and YouTube), websites, mobile application and e-mail marketing. Furthermore, the method of semi- structured interview with the head of the marketing department of the Czech Volleyball Association. Results: The most significant shortcomings in the Czech Volleyball Association's digital marketing communication were identified in the area of the official website, which is currently not optimized for mobile devices, lacks visual appeal, clarity, and some functional elements. Based on these findings, recommendations were proposed to improve the visual design, enhance functionality, and implement e- commerce features. Facebook and Instagram are actively used by the association; therefore, the suggested improvements focus mainly on increasing engagement through interactive content. Regarding the mobile application, untapped opportunities were identified in the form of gamification elements and e-commerce functionalities, such as...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV