dc.contributor.advisor | Veteška, Jaroslav | |
dc.creator | Salačová, Sabina | |
dc.date.accessioned | 2025-06-20T04:05:24Z | |
dc.date.available | 2025-06-20T04:05:24Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/198754 | |
dc.description.abstract | The dissertation entitled as The Establishment of a Lifelong Learning Centre is aimed at creating a project that should assist the reader in their efforts to establish a learning centre, whereby adult leisure education is the main service that will be provided by the learning centre in the specific project of this dissertation. The theoretical part is devoted to the issue of adult lifelong learning and other related concepts such as non-formal and informal adult education, lecturer, legislation, obtaining subsidies, non-profit organizations or possible analytical methods suitable for planning and implementing a project. The theoretical part provides a definition of the key information, which is the basis for the concrete steps leading to the establishment of the aforementioned centre. The project part is divided into three parts. The first part, called the Preparatory Phase of the project, focuses on planning, project vision, setting objectives and specifying the sub-steps used in the next part of the project. It describes what educational activities the centre plans to introduce, the most suitable options for financing the project, among other things, it analyses the environment in which the centre will be established, looking at the possibilities of competition or inspiration with similar... | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem Vznik centra celoživotního vzdělávání je zaměřena na tvorbu projektu, který by měl čtenáři napomoci při snaze založení vzdělávacího centra, přičemž zájmové vzdělávání dospělých je hlavní poskytovanou službou, která bude v konkrétním projektu této diplomové práce poskytována vzdělávacím centrem. Teoretická část se věnuje problematice celoživotního vzdělávání dospělých a dalším souvisejícím pojmům jako jsou neformální a zájmové vzdělávání dospělých, lektor, legislativa, získávání dotací, neziskové organizace či možné analytické metody vhodné při plánování a realizaci projektu. Teoretická část poskytuje vymezení stěžejních informací, ze kterých vychází konkrétní kroky vedoucí k založení již zmíněného centra. Projektová část je rozdělena do třech částí. První část s názvem Přípravná fáze projektu je zaměřena na plánování, vize projektu, vytyčení cílů a konkretizaci dílčích kroků použitých v další části projektu. Popisuje, jaké vzdělávací aktivity centrum plánuje uvést, nejvhodnější možnosti financování projektu, mimo jiné analyzuje prostředí, ve kterém bude centrum vznikat s pohlédnutím na možnosti konkurence či inspirací s podobnými centry. Druhá fáze vychází z plánování a již určuje dílčí kroky uvedené do provozu. Jedná se například o představení aktivit centra, a tedy ukázku... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | lifelong learning | en_US |
dc.subject | adults | en_US |
dc.subject | leisure education | en_US |
dc.subject | lecturer | en_US |
dc.subject | project creation | en_US |
dc.subject | centre establishment | en_US |
dc.subject | celoživotní vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | dospělí | cs_CZ |
dc.subject | zájmové vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | lektor | cs_CZ |
dc.subject | tvorba projektu | cs_CZ |
dc.subject | založení centra | cs_CZ |
dc.title | Vznik centra celoživotního vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2025 | |
dcterms.dateAccepted | 2025-05-27 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 252369 | |
dc.title.translated | Establishment of a lifelong learning center | en_US |
dc.contributor.referee | Kříž, Jaroslav | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.discipline | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Adult education and educational management | en_US |
thesis.degree.program | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult education and educational management | en_US |
uk.degree-program.cs | Andragogika a management vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Adult education and educational management | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce s názvem Vznik centra celoživotního vzdělávání je zaměřena na tvorbu projektu, který by měl čtenáři napomoci při snaze založení vzdělávacího centra, přičemž zájmové vzdělávání dospělých je hlavní poskytovanou službou, která bude v konkrétním projektu této diplomové práce poskytována vzdělávacím centrem. Teoretická část se věnuje problematice celoživotního vzdělávání dospělých a dalším souvisejícím pojmům jako jsou neformální a zájmové vzdělávání dospělých, lektor, legislativa, získávání dotací, neziskové organizace či možné analytické metody vhodné při plánování a realizaci projektu. Teoretická část poskytuje vymezení stěžejních informací, ze kterých vychází konkrétní kroky vedoucí k založení již zmíněného centra. Projektová část je rozdělena do třech částí. První část s názvem Přípravná fáze projektu je zaměřena na plánování, vize projektu, vytyčení cílů a konkretizaci dílčích kroků použitých v další části projektu. Popisuje, jaké vzdělávací aktivity centrum plánuje uvést, nejvhodnější možnosti financování projektu, mimo jiné analyzuje prostředí, ve kterém bude centrum vznikat s pohlédnutím na možnosti konkurence či inspirací s podobnými centry. Druhá fáze vychází z plánování a již určuje dílčí kroky uvedené do provozu. Jedná se například o představení aktivit centra, a tedy ukázku... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The dissertation entitled as The Establishment of a Lifelong Learning Centre is aimed at creating a project that should assist the reader in their efforts to establish a learning centre, whereby adult leisure education is the main service that will be provided by the learning centre in the specific project of this dissertation. The theoretical part is devoted to the issue of adult lifelong learning and other related concepts such as non-formal and informal adult education, lecturer, legislation, obtaining subsidies, non-profit organizations or possible analytical methods suitable for planning and implementing a project. The theoretical part provides a definition of the key information, which is the basis for the concrete steps leading to the establishment of the aforementioned centre. The project part is divided into three parts. The first part, called the Preparatory Phase of the project, focuses on planning, project vision, setting objectives and specifying the sub-steps used in the next part of the project. It describes what educational activities the centre plans to introduce, the most suitable options for financing the project, among other things, it analyses the environment in which the centre will be established, looking at the possibilities of competition or inspiration with similar... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávání | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |