Show simple item record

Establishment of a lifelong learning center
dc.contributor.advisorVeteška, Jaroslav
dc.creatorSalačová, Sabina
dc.date.accessioned2025-06-20T04:05:24Z
dc.date.available2025-06-20T04:05:24Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/198754
dc.description.abstractThe dissertation entitled as The Establishment of a Lifelong Learning Centre is aimed at creating a project that should assist the reader in their efforts to establish a learning centre, whereby adult leisure education is the main service that will be provided by the learning centre in the specific project of this dissertation. The theoretical part is devoted to the issue of adult lifelong learning and other related concepts such as non-formal and informal adult education, lecturer, legislation, obtaining subsidies, non-profit organizations or possible analytical methods suitable for planning and implementing a project. The theoretical part provides a definition of the key information, which is the basis for the concrete steps leading to the establishment of the aforementioned centre. The project part is divided into three parts. The first part, called the Preparatory Phase of the project, focuses on planning, project vision, setting objectives and specifying the sub-steps used in the next part of the project. It describes what educational activities the centre plans to introduce, the most suitable options for financing the project, among other things, it analyses the environment in which the centre will be established, looking at the possibilities of competition or inspiration with similar...en_US
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Vznik centra celoživotního vzdělávání je zaměřena na tvorbu projektu, který by měl čtenáři napomoci při snaze založení vzdělávacího centra, přičemž zájmové vzdělávání dospělých je hlavní poskytovanou službou, která bude v konkrétním projektu této diplomové práce poskytována vzdělávacím centrem. Teoretická část se věnuje problematice celoživotního vzdělávání dospělých a dalším souvisejícím pojmům jako jsou neformální a zájmové vzdělávání dospělých, lektor, legislativa, získávání dotací, neziskové organizace či možné analytické metody vhodné při plánování a realizaci projektu. Teoretická část poskytuje vymezení stěžejních informací, ze kterých vychází konkrétní kroky vedoucí k založení již zmíněného centra. Projektová část je rozdělena do třech částí. První část s názvem Přípravná fáze projektu je zaměřena na plánování, vize projektu, vytyčení cílů a konkretizaci dílčích kroků použitých v další části projektu. Popisuje, jaké vzdělávací aktivity centrum plánuje uvést, nejvhodnější možnosti financování projektu, mimo jiné analyzuje prostředí, ve kterém bude centrum vznikat s pohlédnutím na možnosti konkurence či inspirací s podobnými centry. Druhá fáze vychází z plánování a již určuje dílčí kroky uvedené do provozu. Jedná se například o představení aktivit centra, a tedy ukázku...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectlifelong learningen_US
dc.subjectadultsen_US
dc.subjectleisure educationen_US
dc.subjectlectureren_US
dc.subjectproject creationen_US
dc.subjectcentre establishmenten_US
dc.subjectceloživotní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectdospělícs_CZ
dc.subjectzájmové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectlektorcs_CZ
dc.subjecttvorba projektucs_CZ
dc.subjectzaložení centracs_CZ
dc.titleVznik centra celoživotního vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-05-27
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId252369
dc.title.translatedEstablishment of a lifelong learning centeren_US
dc.contributor.refereeKříž, Jaroslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programAdult education and educational managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult education and educational managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a management vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enAdult education and educational managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Vznik centra celoživotního vzdělávání je zaměřena na tvorbu projektu, který by měl čtenáři napomoci při snaze založení vzdělávacího centra, přičemž zájmové vzdělávání dospělých je hlavní poskytovanou službou, která bude v konkrétním projektu této diplomové práce poskytována vzdělávacím centrem. Teoretická část se věnuje problematice celoživotního vzdělávání dospělých a dalším souvisejícím pojmům jako jsou neformální a zájmové vzdělávání dospělých, lektor, legislativa, získávání dotací, neziskové organizace či možné analytické metody vhodné při plánování a realizaci projektu. Teoretická část poskytuje vymezení stěžejních informací, ze kterých vychází konkrétní kroky vedoucí k založení již zmíněného centra. Projektová část je rozdělena do třech částí. První část s názvem Přípravná fáze projektu je zaměřena na plánování, vize projektu, vytyčení cílů a konkretizaci dílčích kroků použitých v další části projektu. Popisuje, jaké vzdělávací aktivity centrum plánuje uvést, nejvhodnější možnosti financování projektu, mimo jiné analyzuje prostředí, ve kterém bude centrum vznikat s pohlédnutím na možnosti konkurence či inspirací s podobnými centry. Druhá fáze vychází z plánování a již určuje dílčí kroky uvedené do provozu. Jedná se například o představení aktivit centra, a tedy ukázku...cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation entitled as The Establishment of a Lifelong Learning Centre is aimed at creating a project that should assist the reader in their efforts to establish a learning centre, whereby adult leisure education is the main service that will be provided by the learning centre in the specific project of this dissertation. The theoretical part is devoted to the issue of adult lifelong learning and other related concepts such as non-formal and informal adult education, lecturer, legislation, obtaining subsidies, non-profit organizations or possible analytical methods suitable for planning and implementing a project. The theoretical part provides a definition of the key information, which is the basis for the concrete steps leading to the establishment of the aforementioned centre. The project part is divided into three parts. The first part, called the Preparatory Phase of the project, focuses on planning, project vision, setting objectives and specifying the sub-steps used in the next part of the project. It describes what educational activities the centre plans to introduce, the most suitable options for financing the project, among other things, it analyses the environment in which the centre will be established, looking at the possibilities of competition or inspiration with similar...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV