Zobrazit minimální záznam

Strategic communication of the job platform Welcome to the Jungle
dc.contributor.advisorSchneiderová, Soňa
dc.creatorPavelková, Kateřina
dc.date.accessioned2025-03-04T10:02:47Z
dc.date.available2025-03-04T10:02:47Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197446
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem "Strategická komunikace pracovní platformy Welcome to the Jungle" se zaměřuje na analýzu komunikační strategie platformy Welcome to the Jungle s ohledem na potřeby a očekávání generací Y a Z. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky komunikace, a následně navrhnout konkrétní doporučení tak, aby více odrážela potřeby jak těchto dvou generací, tak i samotných zaměstnavatelů. Práce využívá metodu obsahové analýzy a zkoumá externí komunikaci včetně tradičních médií, sociálních médií a dalších komunikačních kanálů využívaných Welcome to the Jungle v období od července 2023 do června 2024. Výsledky ukazují, že platforma efektivně využívá moderní multimediální přístupy a má silnou pozici jako kariérní portál. Nicméně analýza odhaluje i nedostatečné zaměření na employer branding, slabší integraci wellbeingu a nedostatečné využití vlastních dat a průzkumů pro budování odborné důvěryhodnosti. Na základě zjištění jsou navržena konkrétní doporučení na vylepšení stávající komunikace, jako například zvýšení mediálního pokrytí employer brandingu, rozvoj obsahu zaměřeného na wellbeing, větší důraz na vizuální identitu a využití platformy TikTok pro oslovení mladší generace. Dále je doporučena odbornější komunikace na LinkedInu, využití případových a rozšíření tematických workshopů a...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis titled "Strategic Communication of the Career Platform Welcome to the Jungle" focuses on analyzing the communication strategy of Welcome to the Jungle in the context of the needs and expectations of Generations Y and Z. The aim of the thesis is to identify the strengths and weaknesses of the platform's communication and propose concrete recommendations to better address the needs of both these generations and employers. The study employs the method of content analysis, examining external communication across traditional media, social media, and other communication channels used by Welcome to the Jungle from July 2023 to June 2024. The findings indicate that the platform effectively utilizes modern multimedia approaches and has a strong position as a career portal. However, the analysis also reveals shortcomings, such as insufficient focus on employer branding, weaker integration of wellbeing, and underutilization of proprietary data and research to build professional credibility. Based on the findings, specific recommendations are proposed to enhance the current communication strategy. These include increasing media coverage of employer branding, developing wellbeing-focused content, emphasizing visual identity, and leveraging TikTok to engage younger audiences. Furthermore, more professional...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectWelcome to the Junglecs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectznačka zaměstnavatelecs_CZ
dc.subjectpracovní portálcs_CZ
dc.subjectgenerace Ycs_CZ
dc.subjectgenerace Zcs_CZ
dc.subjectWelcome to the Jungleen_US
dc.subjectstrategic communicationen_US
dc.subjectemployer brandingen_US
dc.subjectjob portalen_US
dc.subjectgeneration Yen_US
dc.subjectgeneration Zen_US
dc.titleStrategická komunikace pracovní platformy Welcome to the Junglecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-05
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId270746
dc.title.translatedStrategic communication of the job platform Welcome to the Jungleen_US
dc.contributor.refereeKlabíková Rábová, Tereza
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem "Strategická komunikace pracovní platformy Welcome to the Jungle" se zaměřuje na analýzu komunikační strategie platformy Welcome to the Jungle s ohledem na potřeby a očekávání generací Y a Z. Cílem práce je identifikovat silné a slabé stránky komunikace, a následně navrhnout konkrétní doporučení tak, aby více odrážela potřeby jak těchto dvou generací, tak i samotných zaměstnavatelů. Práce využívá metodu obsahové analýzy a zkoumá externí komunikaci včetně tradičních médií, sociálních médií a dalších komunikačních kanálů využívaných Welcome to the Jungle v období od července 2023 do června 2024. Výsledky ukazují, že platforma efektivně využívá moderní multimediální přístupy a má silnou pozici jako kariérní portál. Nicméně analýza odhaluje i nedostatečné zaměření na employer branding, slabší integraci wellbeingu a nedostatečné využití vlastních dat a průzkumů pro budování odborné důvěryhodnosti. Na základě zjištění jsou navržena konkrétní doporučení na vylepšení stávající komunikace, jako například zvýšení mediálního pokrytí employer brandingu, rozvoj obsahu zaměřeného na wellbeing, větší důraz na vizuální identitu a využití platformy TikTok pro oslovení mladší generace. Dále je doporučena odbornější komunikace na LinkedInu, využití případových a rozšíření tematických workshopů a...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis titled "Strategic Communication of the Career Platform Welcome to the Jungle" focuses on analyzing the communication strategy of Welcome to the Jungle in the context of the needs and expectations of Generations Y and Z. The aim of the thesis is to identify the strengths and weaknesses of the platform's communication and propose concrete recommendations to better address the needs of both these generations and employers. The study employs the method of content analysis, examining external communication across traditional media, social media, and other communication channels used by Welcome to the Jungle from July 2023 to June 2024. The findings indicate that the platform effectively utilizes modern multimedia approaches and has a strong position as a career portal. However, the analysis also reveals shortcomings, such as insufficient focus on employer branding, weaker integration of wellbeing, and underutilization of proprietary data and research to build professional credibility. Based on the findings, specific recommendations are proposed to enhance the current communication strategy. These include increasing media coverage of employer branding, developing wellbeing-focused content, emphasizing visual identity, and leveraging TikTok to engage younger audiences. Furthermore, more professional...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV