Zobrazit minimální záznam

External Personnel Marketing of TOP Employers in the Czech Republic Focusing on Recruiting University Graduates
dc.contributor.advisorBěhounková, Olga
dc.creatorStecherová, Jana
dc.date.accessioned2025-02-26T10:29:27Z
dc.date.available2025-02-26T10:29:27Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197264
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat personální marketing organizací TOP zaměstnavatelů v České republice se zaměřením na specifika procesu náboru absolventů vysokých škol. Práce se soustředí na odborná východiska personálního marketingu a jeho cíle, dále na marketingový mix aplikovaný v personalistice, externí a interní personální marketing a vztah personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele. Pozornost je věnována externímu personálnímu marketingu a jeho online a offline nástrojům. Následně jsou rozpracována specifika externího personálního marketingu v procesu náboru absolventů vysokých škol. Představena je Asociace studentů a absolventů, která realizuje studii "TOP Zaměstnavatelé", zpracována je i metodika této studie. Kvalitativní šetření je realizováno formou polostrukturovaných rozhovorů s personálními, případně marketingovými manažery, zodpovědnými za externí personální marketing u českých TOP zaměstnavatelů za rok 2023. Cílem šetření je analyzovat nástroje externího personálního marketingu využívané v náborovém procesu zaměřeném na absolventy vysokých škol u TOP zaměstnavatelů v České republice. Dílčím cílem je vytvořit žebříček preferovaných nástrojů externího personálního marketingu a komparovat přístupy zkoumaných organizací.cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this master's thesis is to analyse personnel marketing of TOP employer organizations in the Czech Republic, focusing on the specific aspects of university graduate recruitment. The thesis concentrates on the theoretical foundations of personnel marketing and its objectives, as well as the marketing mix applied in human resources, external and internal personnel marketing, and the relationship between personnel marketing and employer branding. Attention is paid to external personnel marketing and its online and offline tools. Subsequently, the specifics of external personnel marketing in the university graduate recruitment process are elaborated. The Association of Students and Graduates, which conducts the "TOP Employers" study, is introduced, and the methodology of this study is also detailed. The qualitative research is conducted through semi-structured interviews with personnel or marketing managers responsible for external personnel marketing at Czech TOP employers for 2023. The aim of the research is to analyse external personnel marketing tools used in the recruitment process focused on university graduates at TOP employers in the Czech Republic. A subsidiary goal is to create a ranking of preferred external personnel marketing tools and compare the approaches of the examined...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpersonální marketing|nástroje personálního marketingu|externí personální marketing|marketing v řízení lidských zdrojů|nábor absolventů|absolventi vysokých škol|top zaměstnavatelécs_CZ
dc.subjectpersonnel marketing|personnel marketing tools|external personnel marketing|marketing in human resources management|graduate recruitment|university graduates|top employersen_US
dc.titleExterní personální marketing TOP zaměstnavatelů v České republice se zaměřením na nábor absolventů vysokých školcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-05
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId271475
dc.title.translatedExternal Personnel Marketing of TOP Employers in the Czech Republic Focusing on Recruiting University Graduatesen_US
dc.contributor.refereeGruber, Jan
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je analyzovat personální marketing organizací TOP zaměstnavatelů v České republice se zaměřením na specifika procesu náboru absolventů vysokých škol. Práce se soustředí na odborná východiska personálního marketingu a jeho cíle, dále na marketingový mix aplikovaný v personalistice, externí a interní personální marketing a vztah personálního marketingu a budování značky zaměstnavatele. Pozornost je věnována externímu personálnímu marketingu a jeho online a offline nástrojům. Následně jsou rozpracována specifika externího personálního marketingu v procesu náboru absolventů vysokých škol. Představena je Asociace studentů a absolventů, která realizuje studii "TOP Zaměstnavatelé", zpracována je i metodika této studie. Kvalitativní šetření je realizováno formou polostrukturovaných rozhovorů s personálními, případně marketingovými manažery, zodpovědnými za externí personální marketing u českých TOP zaměstnavatelů za rok 2023. Cílem šetření je analyzovat nástroje externího personálního marketingu využívané v náborovém procesu zaměřeném na absolventy vysokých škol u TOP zaměstnavatelů v České republice. Dílčím cílem je vytvořit žebříček preferovaných nástrojů externího personálního marketingu a komparovat přístupy zkoumaných organizací.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this master's thesis is to analyse personnel marketing of TOP employer organizations in the Czech Republic, focusing on the specific aspects of university graduate recruitment. The thesis concentrates on the theoretical foundations of personnel marketing and its objectives, as well as the marketing mix applied in human resources, external and internal personnel marketing, and the relationship between personnel marketing and employer branding. Attention is paid to external personnel marketing and its online and offline tools. Subsequently, the specifics of external personnel marketing in the university graduate recruitment process are elaborated. The Association of Students and Graduates, which conducts the "TOP Employers" study, is introduced, and the methodology of this study is also detailed. The qualitative research is conducted through semi-structured interviews with personnel or marketing managers responsible for external personnel marketing at Czech TOP employers for 2023. The aim of the research is to analyse external personnel marketing tools used in the recruitment process focused on university graduates at TOP employers in the Czech Republic. A subsidiary goal is to create a ranking of preferred external personnel marketing tools and compare the approaches of the examined...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV