Zobrazit minimální záznam

Success factors for health startups: overcoming barriers to market entry
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorPajgrtová, Tereza
dc.date.accessioned2025-02-26T10:27:43Z
dc.date.available2025-02-26T10:27:43Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197255
dc.description.abstractZdraví by mělo být největší prioritou každého z nás. Nejenže úzce souvisí s celkovou spokojeností člověka, ale má také zásadní sociální a ekonomické dopady. Český zdravotnický systém je dlouhodobě personálně i finančně poddimenzovaný, což se projevilo především během pandemie covid-19 (ČT24, 2020). Potřeba modernizace a zpřístupnění zdravotnických nástrojů se stala naléhavou výzvou, která zároveň otevřela prostor pro inovace. S pomalu rostoucím zájmem o zdravý životní styl a dlouhověkost, zejména u mladší generace, představuje prevence příležitost pro health-tech a lifestyle startupy, na které se tato práce zaměřuje. Cílem práce je identifikovat faktory, které mají zásadní vliv na interní fungování health-tech a lifestyle startupů s dopadem na jejich uživatele.cs_CZ
dc.description.abstractHealth should be the top priority for each of us. Not only is it closely related to the overall satisfaction of a person, but it also has major social and economic impacts. The Czech healthcare system has been understaffed and underfunded for a long time, which was especially evident during the covid-19 pandemic (ČT24, 2020). The need to modernize and make healthcare tools more accessible has become an urgent challenge, which has also opened up space for innovation. With the slowly growing interest in a healthy lifestyle and longevity, especially among the younger generation, prevention represents an opportunity for health-tech and lifestyle startups, which this work focuses on. The aim of this work is to identify factors that have a fundamental influence on the internal functioning of health-tech and lifestyle startups with an impact on their users.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectstrategická komunikacecs_CZ
dc.subjectstartupycs_CZ
dc.subjectzdravícs_CZ
dc.subjectfaktory úspěchucs_CZ
dc.subjecthealth startupsen_US
dc.subjectstrategic communicationen_US
dc.subjectsuccess factorsen_US
dc.titleFaktory úspěšnosti startupů v oblasti zdraví: překonání bariér při vstupu na trhcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-05
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId269922
dc.title.translatedSuccess factors for health startups: overcoming barriers to market entryen_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStrategic communicationen_US
thesis.degree.disciplineStrategická komunikacecs_CZ
thesis.degree.programStrategic communicationen_US
thesis.degree.programStrategická komunikacecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-discipline.enStrategic communicationen_US
uk.degree-program.csStrategická komunikacecs_CZ
uk.degree-program.enStrategic communicationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csZdraví by mělo být největší prioritou každého z nás. Nejenže úzce souvisí s celkovou spokojeností člověka, ale má také zásadní sociální a ekonomické dopady. Český zdravotnický systém je dlouhodobě personálně i finančně poddimenzovaný, což se projevilo především během pandemie covid-19 (ČT24, 2020). Potřeba modernizace a zpřístupnění zdravotnických nástrojů se stala naléhavou výzvou, která zároveň otevřela prostor pro inovace. S pomalu rostoucím zájmem o zdravý životní styl a dlouhověkost, zejména u mladší generace, představuje prevence příležitost pro health-tech a lifestyle startupy, na které se tato práce zaměřuje. Cílem práce je identifikovat faktory, které mají zásadní vliv na interní fungování health-tech a lifestyle startupů s dopadem na jejich uživatele.cs_CZ
uk.abstract.enHealth should be the top priority for each of us. Not only is it closely related to the overall satisfaction of a person, but it also has major social and economic impacts. The Czech healthcare system has been understaffed and underfunded for a long time, which was especially evident during the covid-19 pandemic (ČT24, 2020). The need to modernize and make healthcare tools more accessible has become an urgent challenge, which has also opened up space for innovation. With the slowly growing interest in a healthy lifestyle and longevity, especially among the younger generation, prevention represents an opportunity for health-tech and lifestyle startups, which this work focuses on. The aim of this work is to identify factors that have a fundamental influence on the internal functioning of health-tech and lifestyle startups with an impact on their users.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV