Zobrazit minimální záznam

The Impact of Corporate Social Responsibility on Employer Brand
dc.contributor.advisorBěhounková, Olga
dc.creatorUlrich, Miloš
dc.date.accessioned2025-02-26T10:24:33Z
dc.date.available2025-02-26T10:24:33Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197239
dc.description.abstractCílem diplomové práce je analyzovat vliv společenské odpovědnosti organizace na budování značky zaměstnavatele. Práce je zaměřena na fenomén společenské odpovědnosti organizace (zkratka CSR), který se stal nedílnou součástí strategie organizací v oblasti sociální, environmentální a ekonomické a skrze který se organizace snaží zlepšit interní podmínky a zároveň přebírá společenskou odpovědnost i mimo vlastní provoz. Charakterizována je značka zaměstnavatele, neboť v rámci jejího budování hraje společenská odpovědnost organizace významnou roli. Pozornost je věnována vzájemnému vztahu řízení lidských zdrojů a společenské odpovědnosti organizace s orientací na problematiku interního a externího marketingu. Definována je hodnotová nabídka zaměstnavatele (tzv. EVP), tedy oblast hodnot, jež organizace jako zaměstnavatel svým zaměstnancům nabízí, reprezentuje je a které na rozdíl od konceptu značky zaměstnavatele může ovlivňovat žádoucím směrem. Dále je práce zaměřena na proces oceňování organizací za společenskou odpovědnost s cílem podpořit atraktivitu jejich značky na trhu práce, uvedeny jsou žebříčky společensky odpovědných organizací, mezinárodní certifikáty a standardy. Charakterizována je vybraná mezinárodní společnost s pozorností na její aktivity v souvislosti se společenskou odpovědností...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of the diploma thesis is to analyse the influence of the social responsibility of the organization on the building of the employer's brand. The thesis focuses on the phenomenon of social responsibility of the organization (so-called corporate social responsibility, CSR), which has become an integral part of the organization's strategy in the social, environmental and economic fields and through which the organization tries to improve internal conditions and at the same time assumes social responsibility outside its own operations. The employer's brand is characterized, as the social responsibility of the organization plays a significant role in its construction. Attention is paid to the interrelationship of human resource management and the social responsibility of the organization with an orientation to the issue of internal and external marketing. The employer's value proposition (so-called EVP) is defined, i.e. the area of values that the organization as an employer offers to its employees, represents them and which, unlike the employer brand concept, can influence in the desired direction. Furthermore, the work is focused on the process of awarding organizations for social responsibility to support their brand on the labour market, the rankings of socially responsible organizations,...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectspolečenská odpovědnost organizace|značka zaměstnavatele|personální marketing|atraktivita zaměstnavatele|udržitelnostcs_CZ
dc.subjectcorporate social responsibility|employer brand|personnel marketing|employer's attractiveness|sustainabilityen_US
dc.titleVliv společenské odpovědnosti organizace na značku zaměstnavatelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-05
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId272617
dc.title.translatedThe Impact of Corporate Social Responsibility on Employer Branden_US
dc.contributor.refereeBaumgartner, František
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-program.enAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem diplomové práce je analyzovat vliv společenské odpovědnosti organizace na budování značky zaměstnavatele. Práce je zaměřena na fenomén společenské odpovědnosti organizace (zkratka CSR), který se stal nedílnou součástí strategie organizací v oblasti sociální, environmentální a ekonomické a skrze který se organizace snaží zlepšit interní podmínky a zároveň přebírá společenskou odpovědnost i mimo vlastní provoz. Charakterizována je značka zaměstnavatele, neboť v rámci jejího budování hraje společenská odpovědnost organizace významnou roli. Pozornost je věnována vzájemnému vztahu řízení lidských zdrojů a společenské odpovědnosti organizace s orientací na problematiku interního a externího marketingu. Definována je hodnotová nabídka zaměstnavatele (tzv. EVP), tedy oblast hodnot, jež organizace jako zaměstnavatel svým zaměstnancům nabízí, reprezentuje je a které na rozdíl od konceptu značky zaměstnavatele může ovlivňovat žádoucím směrem. Dále je práce zaměřena na proces oceňování organizací za společenskou odpovědnost s cílem podpořit atraktivitu jejich značky na trhu práce, uvedeny jsou žebříčky společensky odpovědných organizací, mezinárodní certifikáty a standardy. Charakterizována je vybraná mezinárodní společnost s pozorností na její aktivity v souvislosti se společenskou odpovědností...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the diploma thesis is to analyse the influence of the social responsibility of the organization on the building of the employer's brand. The thesis focuses on the phenomenon of social responsibility of the organization (so-called corporate social responsibility, CSR), which has become an integral part of the organization's strategy in the social, environmental and economic fields and through which the organization tries to improve internal conditions and at the same time assumes social responsibility outside its own operations. The employer's brand is characterized, as the social responsibility of the organization plays a significant role in its construction. Attention is paid to the interrelationship of human resource management and the social responsibility of the organization with an orientation to the issue of internal and external marketing. The employer's value proposition (so-called EVP) is defined, i.e. the area of values that the organization as an employer offers to its employees, represents them and which, unlike the employer brand concept, can influence in the desired direction. Furthermore, the work is focused on the process of awarding organizations for social responsibility to support their brand on the labour market, the rankings of socially responsible organizations,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV