Zobrazit minimální záznam

Inkluze pokročilých žáků angličtiny na českých státních školách
dc.contributor.advisorGráf, Tomáš
dc.creatorKrejčová, Anastázie
dc.date.accessioned2025-02-26T10:21:12Z
dc.date.available2025-02-26T10:21:12Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/197222
dc.description.abstractPráce se zabývá inkluzí vysoce pokroilých žáků anglitiny na eských státních školách. V první ásti je předloženo teoretické pozadí problematiky. Práce se zabývá otázkou jazykových úrovní podle SERR, eskou legislativou a obecně otázkou inkluze a vzdělávání nadaných žáků. V závěru jsou také položeny tyři výzkumné otázky: Jak asto se uitelé setkávají s vysoce pokroilými žáky? Dokážou uitelé a školy snadno identifikovat vysoce pokroilé žáky a zajistit jim dobrý základ pro další rozvoj? Jak dobře jsou uitelé připravení k práci s vysoce pokroilými žáky ve smíšených třídách? Jaký je pohled uitelů na inkluzi ve vztahu k vysoce pokroilým žákům? Praktická ást představuje analýzu dotazníku zodpovězeného 32 respondenty. Dotazník byl vytvořen v programu Microsoft Forms, skládá se z maximálně 57 otázek a je rozdělen do celkem pěti kategorií podle tématu. Respondenty jsou uitelé anglitiny na základních školách z různých krajů R. Z analýzy dotazníku vyplývá, že se uitelé asto setkávají s pokroilými žáky, avšak není pro ně zajištěné systematické zvláštní vzdělávání a rozhodnutí diferenciovat výuku je zcela na rozhodnutí jednotlivých uitelů. Dále z výsledků vyplývá, že téma inkluze vysoce pokroilých žáků je málo probírané, a tak je celkově v tomto ohledu potřeba více vzdělávání. Nakonec,...cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis addresses the inclusion of highly advanced learners of English at Czech public schools. The first part presents the theoretical background of the issue. It discusses language proficiency levels according to the CEFR, Czech legislation, and generally the issues of inclusion and education of gifted students. In conclusion of the theoretical part, four research questions are posed: How frequently do teachers encounter highly advanced learners? Can the teachers / schools easily identify such students and provide a suitable ground for their further development? How well are the teachers trained/prepared to work with highly advanced learners in a mixed-ability classroom? What are the teachers' attitudes towards the inclusion specifically in terms of teaching highly advanced learners? The practical part presents an analysis of a questionnaire answered by 32 respondents. The questionnaire was created in Microsoft Forms, it consists of up to 57 questions, and is divided into a total of five categories based on the topics. The respondents are English teachers at public schools from various regions of the Czech Republic. The analysis of the questionnaire shows that teachers often encounter advanced students, but there is no systematic special education provided for them, and the decision to...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectinkluze|vzdělávání nadaných|vysoce pokročilí žáci|učitelé|české státní školy|angličtina|SERRcs_CZ
dc.subjectinclusion|gifted education|highly advanced learners|teachers|Czech public schools|English|CEFRen_US
dc.titleInclusion of Advanced Learners in English Language Classes at Czech Public Schoolsen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-02-05
dc.description.departmentDepartment of the English Language and ELT Methodologyen_US
dc.description.departmentÚstav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId266482
dc.title.translatedInkluze pokročilých žáků angličtiny na českých státních školáchcs_CZ
dc.contributor.refereeBulantová, Barbora
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish Language and Linguisticsen_US
thesis.degree.disciplineAnglický jazykcs_CZ
thesis.degree.programEnglish Language and Linguisticsen_US
thesis.degree.programAnglický jazykcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of the English Language and ELT Methodologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglický jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish Language and Linguisticsen_US
uk.degree-program.csAnglický jazykcs_CZ
uk.degree-program.enEnglish Language and Linguisticsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá inkluzí vysoce pokroilých žáků anglitiny na eských státních školách. V první ásti je předloženo teoretické pozadí problematiky. Práce se zabývá otázkou jazykových úrovní podle SERR, eskou legislativou a obecně otázkou inkluze a vzdělávání nadaných žáků. V závěru jsou také položeny tyři výzkumné otázky: Jak asto se uitelé setkávají s vysoce pokroilými žáky? Dokážou uitelé a školy snadno identifikovat vysoce pokroilé žáky a zajistit jim dobrý základ pro další rozvoj? Jak dobře jsou uitelé připravení k práci s vysoce pokroilými žáky ve smíšených třídách? Jaký je pohled uitelů na inkluzi ve vztahu k vysoce pokroilým žákům? Praktická ást představuje analýzu dotazníku zodpovězeného 32 respondenty. Dotazník byl vytvořen v programu Microsoft Forms, skládá se z maximálně 57 otázek a je rozdělen do celkem pěti kategorií podle tématu. Respondenty jsou uitelé anglitiny na základních školách z různých krajů R. Z analýzy dotazníku vyplývá, že se uitelé asto setkávají s pokroilými žáky, avšak není pro ně zajištěné systematické zvláštní vzdělávání a rozhodnutí diferenciovat výuku je zcela na rozhodnutí jednotlivých uitelů. Dále z výsledků vyplývá, že téma inkluze vysoce pokroilých žáků je málo probírané, a tak je celkově v tomto ohledu potřeba více vzdělávání. Nakonec,...cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis addresses the inclusion of highly advanced learners of English at Czech public schools. The first part presents the theoretical background of the issue. It discusses language proficiency levels according to the CEFR, Czech legislation, and generally the issues of inclusion and education of gifted students. In conclusion of the theoretical part, four research questions are posed: How frequently do teachers encounter highly advanced learners? Can the teachers / schools easily identify such students and provide a suitable ground for their further development? How well are the teachers trained/prepared to work with highly advanced learners in a mixed-ability classroom? What are the teachers' attitudes towards the inclusion specifically in terms of teaching highly advanced learners? The practical part presents an analysis of a questionnaire answered by 32 respondents. The questionnaire was created in Microsoft Forms, it consists of up to 57 questions, and is divided into a total of five categories based on the topics. The respondents are English teachers at public schools from various regions of the Czech Republic. The analysis of the questionnaire shows that teachers often encounter advanced students, but there is no systematic special education provided for them, and the decision to...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglického jazyka a didaktikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV