Výzkum oblíbenosti projektu Tipsport Gamechanger mezi fanoušky MMA
Research on the popularity of the Tipsport Gamechanger project among MMA fans
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/196616Identifikátory
SIS: 273548
Kolekce
- Kvalifikační práce [8927]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Ruda, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Katedra managementu sportu
Datum obhajoby
22. 1. 2025
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
MMA, Oktagon MMA, Tipsport Gamechanger, Matchmaking, Prize money,Fan, customer experienceKlíčová slova (anglicky)
MMA, Oktagon MMA, Tipsport Gamechanger, Matchmaking, Prize money,Fan, customer experienceNázev: Výzkum oblíbenosti projektu Tipsport Gamechanger mezi fanoušky MMA. Cíle: Cílem práce je výzkum oblíbenosti projektu Tipsport Gamechanger u fanoušků MMA. Výzkum bude srovnávat aspekty, ve kterých se projekt liší od standardního produktu organizace Oktagon MMA. Metody: Pro dosažení cíle byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Mezi respondenty byli sledující mediální stránky o bojových sportech v České republice MMA Shorties. Výzkum se zaměřoval na rozdílné aspekty mezi projektem Tipsport Gamechanger a standardním produktem organizace v kategoriích sportovní kvality, diváckého zaujetí, matchmakingu, zápasového oblečení, prize money, specifických prvků a časového rozložení. Výsledky: Výsledky naznačují, že projekt Tipsport Gamechanger u fanoušků uspěl. V kategoriích sportovní kvality a diváckého zaujetí projekt Tipsport Gamechanger jasně předčil standardní produkty organizace Oktagon MMA. V ostatních kategoriích byly výsledky vyrovnané a v žádné tento projekt nezaostal. KLÍČOVÁ SLOVA MMA, Oktagon MMA, Tipsport Gamechanger, Matchmaking, Prize money, Fan / customer experience
Title: Research of the popularity of the Tipsport Gamechanger project among MMA fans. Objectives: The objective of the thesis is a research of the popularity of the Tipsport Gamechanger project among MMA fans. The research compares the aspects in which the Tipsport Gamechanger project differs from the standard products of Oktagon MMA. Methods: The method used for accomplishing the goal was a quantitative research, that was conducted in the form of an electronic survey. Respondents were followers of MMA shorties which is a media account that focuses on MMA and combat sports. The research was focused on different aspects between the Tipsport Gamechanger project and the standard product of Oktagon MMA. The aspects examined in the research were sport quality, fan experience, matchmaking, fight kit, prize money and distribution in time. Results: Based on the results, we can say, that the Tipsport Gamechanger project has been succesfull with fans. The Tipsport Gamechanger project had better results in the aspects of sport quality and fan experience, than the standard product of Oktagon MMA. The project also didn't fall behind in any other examinated aspects. KEYWORDS MMA, Oktagon MMA, Tipsport Gamechanger, Matchmaking, Prize money, Fan / customer experience