Zobrazit minimální záznam

Online marketing communication of sport festival
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorBartschová, Karolína
dc.date.accessioned2025-02-12T10:02:50Z
dc.date.available2025-02-12T10:02:50Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/196602
dc.description.abstractNázev: Online marketingová komunikace sportovního festivalu Cíl: Hlavním cílem bakalářská práce je vytvoření návrhu na zlepšení dosavadní online marketingové komunikace na základě analýzy stávající situace v podmínkách zvoleného sportovního festivalu. Metody: Bakalářská práce využívá kvalitativní metodu formou strukturovaného rozhovoru a pozorování. Dále práce obsahuje tvorbu situační analýzy sportovní akce a analýzu marketingové komunikace. Výsledky analýz sloužily jako podklad pro závěrečná doporučení. Výsledky: Na základě pozorování, analýzy dat ze sociálních sítí, situační analýzy a rozhovoru s manažerem a organizátorem sportovních festivalů bylo zjištěno, že online marketingová komunikace, zejména prostřednictvím Facebooku a Instagramu, významně přispívá ke zvyšování povědomí o akcích a k propagaci sportovních festivalů. Bylo však identifikováno několik slabin, včetně nízké míry interakce sledujících, která se projevovala nízkým počtem komentářů a sdílení příspěvků ve srovnání s dosahem obsahu. Na základě těchto zjištění byla navržena doporučení pro zvýšení efektivity online komunikace, jako je zvýšení frekvence interaktivních příspěvků, tvorba soutěží a zapojení uživatelsky generovaného obsahu. Klíčová slova: sport, festival, komunikace, online marketing, sociální sítě, influencercs_CZ
dc.description.abstractTitle: Online marketing communication of a sport festival Objectives: The primary objective of this bachelor's thesis is to propose improvements to the existing online marketing communication strategy based on an analysis of the current situation within the selected sports festival's conditions. Methods: This thesis employs qualitative methods, specifically structured interviews and observations. It also includes a situational analysis of the sports event and an analysis of its marketing communication. The results of the analyses served as a basis for the final recommendations. Results: The findings, derived from observations, social media data analysis, situational analysis, and interviews with the manager and organizer of sports festivals, reveal that online marketing communication, particularly via Facebook and Instagram, significantly contributes to raising awareness and promoting sports festivals. However, several weaknesses were identified, such as low engagement levels among followers, as reflected by the relatively low number of comments and shares compared to the content's reach. Based on these findings, recommendations were developed to enhance the effectiveness of online communication, including increasing the frequency of interactive posts, organizing contests, and incorporating...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectSportcs_CZ
dc.subjectfestivalcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectonline marketingcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectinfluencercs_CZ
dc.subjectSporten_US
dc.subjectfestivalen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectonline marketingen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectinfluenceren_US
dc.titleOnline marketingová komunikace sportovního festivalucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-22
dc.description.departmentDepartment of Sport Managementen_US
dc.description.departmentKatedra managementu sportucs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId259959
dc.title.translatedOnline marketing communication of sport festivalen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programSports Managementen_US
thesis.degree.programManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra managementu sportucs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Sport Managementen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-program.enSports Managementen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Online marketingová komunikace sportovního festivalu Cíl: Hlavním cílem bakalářská práce je vytvoření návrhu na zlepšení dosavadní online marketingové komunikace na základě analýzy stávající situace v podmínkách zvoleného sportovního festivalu. Metody: Bakalářská práce využívá kvalitativní metodu formou strukturovaného rozhovoru a pozorování. Dále práce obsahuje tvorbu situační analýzy sportovní akce a analýzu marketingové komunikace. Výsledky analýz sloužily jako podklad pro závěrečná doporučení. Výsledky: Na základě pozorování, analýzy dat ze sociálních sítí, situační analýzy a rozhovoru s manažerem a organizátorem sportovních festivalů bylo zjištěno, že online marketingová komunikace, zejména prostřednictvím Facebooku a Instagramu, významně přispívá ke zvyšování povědomí o akcích a k propagaci sportovních festivalů. Bylo však identifikováno několik slabin, včetně nízké míry interakce sledujících, která se projevovala nízkým počtem komentářů a sdílení příspěvků ve srovnání s dosahem obsahu. Na základě těchto zjištění byla navržena doporučení pro zvýšení efektivity online komunikace, jako je zvýšení frekvence interaktivních příspěvků, tvorba soutěží a zapojení uživatelsky generovaného obsahu. Klíčová slova: sport, festival, komunikace, online marketing, sociální sítě, influencercs_CZ
uk.abstract.enTitle: Online marketing communication of a sport festival Objectives: The primary objective of this bachelor's thesis is to propose improvements to the existing online marketing communication strategy based on an analysis of the current situation within the selected sports festival's conditions. Methods: This thesis employs qualitative methods, specifically structured interviews and observations. It also includes a situational analysis of the sports event and an analysis of its marketing communication. The results of the analyses served as a basis for the final recommendations. Results: The findings, derived from observations, social media data analysis, situational analysis, and interviews with the manager and organizer of sports festivals, reveal that online marketing communication, particularly via Facebook and Instagram, significantly contributes to raising awareness and promoting sports festivals. However, several weaknesses were identified, such as low engagement levels among followers, as reflected by the relatively low number of comments and shares compared to the content's reach. Based on these findings, recommendations were developed to enhance the effectiveness of online communication, including increasing the frequency of interactive posts, organizing contests, and incorporating...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra managementu sportucs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]
No Thumbnail [100%x80]

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV