Show simple item record

Analysis of the study of the fields of physiotherapy in the Czech Republic.
dc.contributor.advisorBuriánková, Jitka
dc.creatorŠtumbauerová, Karolína
dc.date.accessioned2025-02-12T09:58:22Z
dc.date.available2025-02-12T09:58:22Z
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/196579
dc.description.abstractNázev: Analýza studia oborů fyzioterapie v České republice. Cíle: Cílem této diplomové práce je analyzovat a porovnat bakalářské studijní obory fyzioterapie nabízené veřejnými vysokými školami v České republice, které umožňují prezenční studium v českém jazyce, a poskytnout uchazečům o studium ucelený přehled o rozdílech mezi fakultami. Metody: Metodika diplomové práce se skládá ze tří částí - analýzy přijímacího řízení, analýzy povinných předmětů a analýzy úspěšnosti studentů. Pro analýzu přijímacího řízení byly shromážděny údaje o přípravě na přijímací řízení, podmínkách přijímacího řízení a úspěšnosti přijetí, přičemž data byla získána z veřejných webových stránek 13 fakult. V analýze povinných předmětů byla sledována struktura povinných předmětů na 13 fakultách s důrazem na shodné, rozdílné a unikátní předměty, přičemž data byla čerpána z informačních systémů STAG, SIS a dalších. Analýza úspěšnosti zkoumala úspěšnost studentů u povinných předmětů na 9 z 13 fakult, přičemž data byla prezentována pomocí průměrů, mediánů, histogramů a tabulek. Pro všechny tři části byly využity metody komparativní a deskriptivní analýzy, přičemž výsledky byly prezentovány ve formě tabulek a vizuálních grafů. Výsledky: Výsledky diplomové práce jsou rozděleny do tří hlavních částí reflektující metody. Analýza...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of the study of the fields of physiotherapy in the Czech Republic. Objectives: The aim of this thesis is to analyse and compare the bachelor's degree courses in physiotherapy offered by public universities in the Czech Republic that offer full-time study in the Czech language and to provide applicants with a comprehensive overview of the differences between the faculties. Methods: The methodology of the thesis consists of three parts - analysis of the admission procedure, analysis of compulsory courses and analysis of student success rates. For the admissions analysis, data on admission preparation, admission requirements and admission success rates were collected from the public websites of 13 faculties. For the analysis of compulsory courses, the structure of compulsory courses at 13 faculties was observed, with emphasis on identical, different and unique courses, and data were drawn from STAG, SIS and other information systems. The success rate analysis examined the success rate of students in compulsory courses in 9 of the 13 faculties, with data presented using means, medians, histograms and tables. Comparative and descriptive analysis methods were used for all three sections, with results presented in the form of tables and visual graphs. Results: The results of the thesis are...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfyzioterapiecs_CZ
dc.subjectbakalářský oborcs_CZ
dc.subjectveřejné vysoké školycs_CZ
dc.subjectpřijímací řízenícs_CZ
dc.subjectpovinné předmětycs_CZ
dc.subjectúspěšnostcs_CZ
dc.subjectphysiotherapyen_US
dc.subjectbachelor's degreeen_US
dc.subjectpublic universitiesen_US
dc.subjectadmissionsen_US
dc.subjectcompulsory coursesen_US
dc.subjectsuccess rateen_US
dc.titleAnalýza studia oborů fyzioterapie v České republice.cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2025
dcterms.dateAccepted2025-01-20
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId256956
dc.title.translatedAnalysis of the study of the fields of physiotherapy in the Czech Republic.en_US
dc.contributor.refereeVlk, Aleš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineApplied Physiotherapyen_US
thesis.degree.disciplineAplikovaná fyzioterapiecs_CZ
thesis.degree.programApplied Physiotherapyen_US
thesis.degree.programAplikovaná fyzioterapiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csAplikovaná fyzioterapiecs_CZ
uk.degree-discipline.enApplied Physiotherapyen_US
uk.degree-program.csAplikovaná fyzioterapiecs_CZ
uk.degree-program.enApplied Physiotherapyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza studia oborů fyzioterapie v České republice. Cíle: Cílem této diplomové práce je analyzovat a porovnat bakalářské studijní obory fyzioterapie nabízené veřejnými vysokými školami v České republice, které umožňují prezenční studium v českém jazyce, a poskytnout uchazečům o studium ucelený přehled o rozdílech mezi fakultami. Metody: Metodika diplomové práce se skládá ze tří částí - analýzy přijímacího řízení, analýzy povinných předmětů a analýzy úspěšnosti studentů. Pro analýzu přijímacího řízení byly shromážděny údaje o přípravě na přijímací řízení, podmínkách přijímacího řízení a úspěšnosti přijetí, přičemž data byla získána z veřejných webových stránek 13 fakult. V analýze povinných předmětů byla sledována struktura povinných předmětů na 13 fakultách s důrazem na shodné, rozdílné a unikátní předměty, přičemž data byla čerpána z informačních systémů STAG, SIS a dalších. Analýza úspěšnosti zkoumala úspěšnost studentů u povinných předmětů na 9 z 13 fakult, přičemž data byla prezentována pomocí průměrů, mediánů, histogramů a tabulek. Pro všechny tři části byly využity metody komparativní a deskriptivní analýzy, přičemž výsledky byly prezentovány ve formě tabulek a vizuálních grafů. Výsledky: Výsledky diplomové práce jsou rozděleny do tří hlavních částí reflektující metody. Analýza...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of the study of the fields of physiotherapy in the Czech Republic. Objectives: The aim of this thesis is to analyse and compare the bachelor's degree courses in physiotherapy offered by public universities in the Czech Republic that offer full-time study in the Czech language and to provide applicants with a comprehensive overview of the differences between the faculties. Methods: The methodology of the thesis consists of three parts - analysis of the admission procedure, analysis of compulsory courses and analysis of student success rates. For the admissions analysis, data on admission preparation, admission requirements and admission success rates were collected from the public websites of 13 faculties. For the analysis of compulsory courses, the structure of compulsory courses at 13 faculties was observed, with emphasis on identical, different and unique courses, and data were drawn from STAG, SIS and other information systems. The success rate analysis examined the success rate of students in compulsory courses in 9 of the 13 faculties, with data presented using means, medians, histograms and tables. Comparative and descriptive analysis methods were used for all three sections, with results presented in the form of tables and visual graphs. Results: The results of the thesis are...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV