Zobrazit minimální záznam

Influence of the 8 - week program on the development of aerobic skills on the success of the Beep test
dc.contributor.advisorPokorný, Ladislav
dc.creatorVeselý, Tomáš
dc.date.accessioned2024-11-28T18:54:05Z
dc.date.available2024-11-28T18:54:05Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/193480
dc.description.abstractCílem této práce je analyzovat přínos tréninkového plánu na sportovní výkony a změřit efektivitu navržených tréninkových plánů a porovnat výsledky těchto dvou různých tréninkových metod za pomoci měření dle dosaženého skóre v Beep testu. Výzkumu se účastní 40 žáků ve věku 14-15 let. Tito žáci na začátku experimentu podstoupí úvodní měření v Beep testu. Poté budou rozděleni na dvě experimentální skupiny. Každá z těchto skupin absolvuje osmi týdenní program na rozvoj aerobních schopností. První skupina bude trénovat intervalovou metodou rozvoj vytrvalostních schopností a druhá skupina bude rozvíjet své vytrvalostní schopnosti metodou souvislou. Po ukončení tréninkového programu budou opět všichni probandi otestováni v Beep testu. Součástí práce bude také dotazníkové šetření, které by mělo zhodnotit vnímání náročnosti tréninkového programu a samotného Beep testu. Tato práce také popisuje pohybovou aktivitu mládeže, motorické schopnosti, podstatu vytrvalosti ve sportu, její různé druhy a rozdílné způsoby měření vytrvalosti a sportovních výkonů. Na základě zjištěných výsledků provedeného výzkumného šetření, které potvrdilo pozitivní vliv tréninkového programu na úspěšnost v Beep testu, jsou v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení pro pedagogickou praxi. Klíčová slova: Vytrvalost, pohybová aktivita,...cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of this work is to analyze the benefits and contribution of a training plan oriented on sports performance, measure the effectiveness of the designed training plans, and compare the results of these two different training methods using the measurements based on the achieved score in the Beep test. There are 40 students between 14-15 years old participating this research. These students will undergo the initial measurements in the Beep test at the beginning of the research. They will be then divided into two experimental groups. Each group will go through an eight-week program focusing on developing of the aerobic abilities, while the other group will be developing their endurance abilities using the continuous method. All subjects will be retested in the Beep test after completing the training program. A questionary survey will be an inseparable part of this work and is aimed to evaluate the perceived difficulty of the training program and the Beep test itself. This work also describes the physical activity of the youth, motor skills, the essence of endurance in sport, its various kinds, and different ways how to measure the endurance itself and sports performance in general. Suggestions and recommendations for the pedagogical practice are listed at the conclusion of this work based on the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectweeken_US
dc.subjectprogramen_US
dc.subjectaerobics skillsen_US
dc.subjectBeep testen_US
dc.subjecttýdencs_CZ
dc.subjectprogramcs_CZ
dc.subjectaerobní schopnostics_CZ
dc.subjectBeep testcs_CZ
dc.titleVliv 8 týdenního programu na rozvoj aerobních schopností na úspěšnost v Beep testucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-09-10
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId254554
dc.title.translatedInfluence of the 8 - week program on the development of aerobic skills on the success of the Beep testen_US
dc.contributor.refereeBunc, Václav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Education of Physical Education for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.csUčitelství tělesné výchovy pro 2. stupeň základní školy a střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Education of Physical Education for Lower and Upper Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csCílem této práce je analyzovat přínos tréninkového plánu na sportovní výkony a změřit efektivitu navržených tréninkových plánů a porovnat výsledky těchto dvou různých tréninkových metod za pomoci měření dle dosaženého skóre v Beep testu. Výzkumu se účastní 40 žáků ve věku 14-15 let. Tito žáci na začátku experimentu podstoupí úvodní měření v Beep testu. Poté budou rozděleni na dvě experimentální skupiny. Každá z těchto skupin absolvuje osmi týdenní program na rozvoj aerobních schopností. První skupina bude trénovat intervalovou metodou rozvoj vytrvalostních schopností a druhá skupina bude rozvíjet své vytrvalostní schopnosti metodou souvislou. Po ukončení tréninkového programu budou opět všichni probandi otestováni v Beep testu. Součástí práce bude také dotazníkové šetření, které by mělo zhodnotit vnímání náročnosti tréninkového programu a samotného Beep testu. Tato práce také popisuje pohybovou aktivitu mládeže, motorické schopnosti, podstatu vytrvalosti ve sportu, její různé druhy a rozdílné způsoby měření vytrvalosti a sportovních výkonů. Na základě zjištěných výsledků provedeného výzkumného šetření, které potvrdilo pozitivní vliv tréninkového programu na úspěšnost v Beep testu, jsou v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení pro pedagogickou praxi. Klíčová slova: Vytrvalost, pohybová aktivita,...cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of this work is to analyze the benefits and contribution of a training plan oriented on sports performance, measure the effectiveness of the designed training plans, and compare the results of these two different training methods using the measurements based on the achieved score in the Beep test. There are 40 students between 14-15 years old participating this research. These students will undergo the initial measurements in the Beep test at the beginning of the research. They will be then divided into two experimental groups. Each group will go through an eight-week program focusing on developing of the aerobic abilities, while the other group will be developing their endurance abilities using the continuous method. All subjects will be retested in the Beep test after completing the training program. A questionary survey will be an inseparable part of this work and is aimed to evaluate the perceived difficulty of the training program and the Beep test itself. This work also describes the physical activity of the youth, motor skills, the essence of endurance in sport, its various kinds, and different ways how to measure the endurance itself and sports performance in general. Suggestions and recommendations for the pedagogical practice are listed at the conclusion of this work based on the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV