Zobrazit minimální záznam

Block and Random Skills Practice for elementary school pupils
dc.contributor.advisorPeřinová, Radka
dc.creatorPintíř, Radek
dc.date.accessioned2024-09-19T06:30:06Z
dc.date.available2024-09-19T06:30:06Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192653
dc.description.abstractTato bakalářská práce podrobně zkoumá efektivitu blokového a střídavého nácviku motorických dovedností u žáků 6. ročníku základní školy s ohledem na retenci těchto dovedností. Cílem je změřit a porovnat účinky obou metod nácviku na schopnost dlouhodobě si zachovat naučenou úroveň dovedností. Práce se věnuje identifikaci specifických dovedností vhodných pro výuku, definování délky jednotlivých nácvikových sezení, formulaci objektivních kritérií pro hodnocení dovedností a určení optimálního časového intervalu pro provedení testu retence. Výzkum zahrnuje kvantitativní srovnání blokového a střídavého nácviku na základě předem stanovených metrik a analýzu získaných dat. Výsledek mého zkoumání je, že střídavý nácvik je v tomto prostředí pro nácvik vybraných dovedností efektivnější metodou. KLÍČOVÁ SLOVA Motorické dovednosti; kognitivní dovednosti; retence dovedností; tělesná výchova; kvantitativní srovnání; hodnotící kritéria.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor's thesis thoroughly examines the effectiveness of blocked and interleaved practice of motor and cognitive skills in 6th grade elementary school students and their impact on the retention of these skills. The aim is to accurately measure and compare the effects of both training methods on the ability to retain learned skills over the long term, with an emphasis on practical skills. The work focuses on identifying specific skills suitable for instruction, defining the length of individual practice sessions, formulating objective criteria for skill assessment, and determining the optimal time interval for conducting retention tests. The research will include a quantitative comparison of blocked and interleaved practice based on predefined metrics and the analysis of collected data. The result of my research is that interleaved practice is in this environment more effective for practise of selected skills. KEYWORDS Motor skills; cognitive skills; skill retention; physical education; quantitative comparison; assessment criteria.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectmotor learningen_US
dc.subjectretentionen_US
dc.subjectpohybové učenícs_CZ
dc.subjectretencecs_CZ
dc.titleBlokový a střídavý nácvik dovedností u žáků ZŠcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-29
dc.description.departmentKatedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
dc.description.departmentDepartment of Social Sciences Foundation in Kinanthropologyen_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId267977
dc.title.translatedBlock and Random Skills Practice for elementary school pupilsen_US
dc.contributor.refereeHubená, Kristýna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Social Sciences Foundation in Kinanthropologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce podrobně zkoumá efektivitu blokového a střídavého nácviku motorických dovedností u žáků 6. ročníku základní školy s ohledem na retenci těchto dovedností. Cílem je změřit a porovnat účinky obou metod nácviku na schopnost dlouhodobě si zachovat naučenou úroveň dovedností. Práce se věnuje identifikaci specifických dovedností vhodných pro výuku, definování délky jednotlivých nácvikových sezení, formulaci objektivních kritérií pro hodnocení dovedností a určení optimálního časového intervalu pro provedení testu retence. Výzkum zahrnuje kvantitativní srovnání blokového a střídavého nácviku na základě předem stanovených metrik a analýzu získaných dat. Výsledek mého zkoumání je, že střídavý nácvik je v tomto prostředí pro nácvik vybraných dovedností efektivnější metodou. KLÍČOVÁ SLOVA Motorické dovednosti; kognitivní dovednosti; retence dovedností; tělesná výchova; kvantitativní srovnání; hodnotící kritéria.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis thoroughly examines the effectiveness of blocked and interleaved practice of motor and cognitive skills in 6th grade elementary school students and their impact on the retention of these skills. The aim is to accurately measure and compare the effects of both training methods on the ability to retain learned skills over the long term, with an emphasis on practical skills. The work focuses on identifying specific skills suitable for instruction, defining the length of individual practice sessions, formulating objective criteria for skill assessment, and determining the optimal time interval for conducting retention tests. The research will include a quantitative comparison of blocked and interleaved practice based on predefined metrics and the analysis of collected data. The result of my research is that interleaved practice is in this environment more effective for practise of selected skills. KEYWORDS Motor skills; cognitive skills; skill retention; physical education; quantitative comparison; assessment criteria.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra společenskovědního základu v kinantropologiics_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV