Zobrazit minimální záznam

The use of gymnastic equipment in the teaching of physical education in secondary schools: evaluation through a purpose-built questionnaire
dc.contributor.advisorČerná, Jana
dc.creatorRejmanová, Karolína
dc.date.accessioned2024-09-17T06:21:46Z
dc.date.available2024-09-17T06:21:46Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/192590
dc.description.abstractTitle: The use of gymnastics equipment in physical education teaching at secondary schools: Evaluation through a purpose-designed questionnaire Objectives: The aim of the bachelor thesis is to determine, based on an evaluation questionnaire, whether and how physical education teachers in high schools use gymnastic equipment and what the condition of gymnastic equipment is in school gymnasiums Methods: For data collection, a non-standardized questionnaire was used, which was sent via email to principals of high schools in the Central Bohemian region. The questionnaire is intended for physical education teachers, and filling out the questionnaire was done through the Survio website. The results were processed using the Jamovi application. Results: It was found that the majority of high school teachers in the Central Bohemian region, specifically 118, or 99,16 % of respondents, incorporate gymnastics equipment into their physical education classes. Only one respondent stated that they do not use gymnastics equipment. The gender representation of the respondents was balanced, with 68 men (57,1 %) and 51 women (42,9 %). Teachers most commonly include equipment in circuit training, conditioning exercises, or warm-ups. The most commonly used equipment chosen was the jump rope by 75 respondents (63 %). In...en_US
dc.description.abstractNázev: Využití gymnastického náčiní ve výuce tělesné výchovy na středních školách: Hodnocení prostřednictvím účelového dotazníku Cíl: Cílem bakalářské práce je na základě hodnotícího dotazníku zjistit, zda a jakým způsobem učitelé tělesné výchovy na středních školách využívají gymnastické náčiní a jaký je stav gymnastického náčiní ve školních tělocvičnách. Metody: Pro sběr dat byl použit nestandardizovaný dotazník, který byl rozeslán emailem ředitelům středních škol ve středočeském kraji. Dotazník je určen pro učitele tělesné výchovy a vyplnění dotazníku bylo realizováno přes webovou stránku Survio. Výsledky byly zpracovány pomocí aplikace Jamovi. Výsledky: Bylo zjištěno, že většina pedagogů středních škol ve Středočeském kraji, přesněji 118, tedy 99,16 % respondentů, gymnastické náčiní do svých hodin tělesné výchovy zařazuje. Pouze jeden respondent uvedl, že gymnastické náčiní nevyužívá. Genderové zastoupení respondentů bylo vyrovnané, a to v poměru 68 mužů (57,1 %) a 51 žen (42,9 %). Učitelé nejčastěji zařazují náčiní do kruhových tréninků, při tréninku kondice či při rozcvičení. Nejčastěji používaným náčiním bylo zvoleno švihadlo od 75 respondentů (63 %). V závěru můžeme říct, že 45 (37,8 %) respondentů hodnotí úroveň vybavení pouze jako dobrou a 51 (42,9 %) respondentů odpovědělo, že jsou spíše...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectGymnastické náčinícs_CZ
dc.subjectGymnastikacs_CZ
dc.subjectŠkolní tělesná výchovacs_CZ
dc.subjectStřední školycs_CZ
dc.subjectGymnastics equipmenten_US
dc.subjectGymnasticsen_US
dc.subjectPhysical education in schoolen_US
dc.subjectHigh schoolen_US
dc.titleVyužití gymnastického náčiní ve výuce tělesné výchovy na středních školách: hodnocení prostřednictvím účelového dotazníkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-08-26
dc.description.departmentKatedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Gymnastics and Combat Sportsen_US
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId249964
dc.title.translatedThe use of gymnastic equipment in the teaching of physical education in secondary schools: evaluation through a purpose-built questionnaireen_US
dc.contributor.refereeHolá, Iveta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Physical Education and Sport::Department of Gymnastics and Combat Sportsen_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávání se specializací Výchova v příroděcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sport for Teacher Education with specialisation in Education in Natureen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sport se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sport for Teacher Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Využití gymnastického náčiní ve výuce tělesné výchovy na středních školách: Hodnocení prostřednictvím účelového dotazníku Cíl: Cílem bakalářské práce je na základě hodnotícího dotazníku zjistit, zda a jakým způsobem učitelé tělesné výchovy na středních školách využívají gymnastické náčiní a jaký je stav gymnastického náčiní ve školních tělocvičnách. Metody: Pro sběr dat byl použit nestandardizovaný dotazník, který byl rozeslán emailem ředitelům středních škol ve středočeském kraji. Dotazník je určen pro učitele tělesné výchovy a vyplnění dotazníku bylo realizováno přes webovou stránku Survio. Výsledky byly zpracovány pomocí aplikace Jamovi. Výsledky: Bylo zjištěno, že většina pedagogů středních škol ve Středočeském kraji, přesněji 118, tedy 99,16 % respondentů, gymnastické náčiní do svých hodin tělesné výchovy zařazuje. Pouze jeden respondent uvedl, že gymnastické náčiní nevyužívá. Genderové zastoupení respondentů bylo vyrovnané, a to v poměru 68 mužů (57,1 %) a 51 žen (42,9 %). Učitelé nejčastěji zařazují náčiní do kruhových tréninků, při tréninku kondice či při rozcvičení. Nejčastěji používaným náčiním bylo zvoleno švihadlo od 75 respondentů (63 %). V závěru můžeme říct, že 45 (37,8 %) respondentů hodnotí úroveň vybavení pouze jako dobrou a 51 (42,9 %) respondentů odpovědělo, že jsou spíše...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The use of gymnastics equipment in physical education teaching at secondary schools: Evaluation through a purpose-designed questionnaire Objectives: The aim of the bachelor thesis is to determine, based on an evaluation questionnaire, whether and how physical education teachers in high schools use gymnastic equipment and what the condition of gymnastic equipment is in school gymnasiums Methods: For data collection, a non-standardized questionnaire was used, which was sent via email to principals of high schools in the Central Bohemian region. The questionnaire is intended for physical education teachers, and filling out the questionnaire was done through the Survio website. The results were processed using the Jamovi application. Results: It was found that the majority of high school teachers in the Central Bohemian region, specifically 118, or 99,16 % of respondents, incorporate gymnastics equipment into their physical education classes. Only one respondent stated that they do not use gymnastics equipment. The gender representation of the respondents was balanced, with 68 men (57,1 %) and 51 women (42,9 %). Teachers most commonly include equipment in circuit training, conditioning exercises, or warm-ups. The most commonly used equipment chosen was the jump rope by 75 respondents (63 %). In...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Katedra gymnastiky a úpolových sportůcs_CZ
thesis.grade.code1
dc.contributor.consultantMalíř, Roman
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV